Dat je het afgelopen jaar toch echt een testje te veel hebt gedaan? Dochterlief net.. "Mama wil je koffiedrinken bij mij?" "Ja hoor lieffie" "ow even kopje uit de wc halen mama" "Huh.. wat doet hij daar?" "Nou.. Daar heeft ik even in geplast!" *schaam*
Omdat manlief, ondanks dat ik nu zwanger ben, nog steeds standaard in de wc kijkt of er nog bekers staan voordat hij aan de afwas begint... Schaam...
hahaha geweldig, Nou ik kan er mee mee doen, mijn zoontje van anderhalf greep in de wc mijn plasbakje er ging er zelf op zitten hahahaah
...omdat mijn man regelmatig vraagt of er een zusje voor de jongens op komst is als ik de 'plasbeker' weer op de wastafel heb laten staan
Je vriendin aan je vraag: heb jij nog ovu testjes liggen? Ik moest nee zeggen waarop mijn man verbaast reageerd: Heb je helemaal niks mee? Je had er zo veel in huis!
whaha geweldig @ nanette... tja hoe nu aan dr uit te leggen dat ze dat nog lang niet hoeft te doen @ hier manlief met wc boenen nog steeds elke week een schoon potje neerzet
hahahahaha Als je de drogist binnen komt in het dorp, en dat de verkoopster zegt, testje doen mevrouw....schaam!
Als ze bij de Kruidvat niet meer vragen of je nog vragen hebt over de gebruiksaanwijzing maar dat het personeel al zegt....ahh U weet hoe het werkt he..