de ha heeft een andere test gebruikt meid, kruidavt is best gevoelig en als he streepje donkerder is vandaag geen zorgen maken hoor.... Heb je geen foto`s?
Maar die van de huisarts moet toch juist betrouwbaar zijn? Heb nog geen foto. Maar het streepje is echt donkerder, snap er niks van.
hoeze moet die van de ha betrouwbaar zijn dan? Sommige testen hebben meer hcg nodig meid..... Is het streepje bijna net zo donker als de c streep? Ga dan de cb wel/niet zwanger halen!
Dat zei ze. Maar hij is niet even donker. Iets lichter dan het linkerstreepje. Denk je dat de clearblue betrouwbaar is dan?
ja ik bedoelde jouw`n eigen test Maar hoe licht ook dat tweede streepje komt toch niet als je niet zwanger bent, rare ha heb jij? Als jouw`n testen de w2 streepjes bijna even donker hebben kun je best eens de cb halen.....dan staat het er!!
@ FashiOn: laat je niet gek maken. Die tests van de huisarts zijn echt niet beter dat die jij thuis hebt hoor. Je bent gewoon zwanger meid.
@ Meara en Vlinder123: Ik hoop het, ben nu helemaal onzeker en voel me er naar over. @ Cindy: Ja vrijdag begon het streepje heeel licht en werd steeds iets donkerder, maar de assistente zei dat als het een hele lichte streep is niet altijd duidelijk is.. (ik zei dokter bedoelde assistente) Zo maar de cb halen, durf eigenlijk niet:S ben zo bang dat ie dan ook negatief is
Ik hoop dat het echt zo is, wil het zo graag geloven maar vind het zo vreemd dat de test van de huisarts niet goed was.
De kans is groot dat de testen bij de HA meer HCG nodig hebben om positief uit te slaan. De KV 2voor5euro testen staan erg bekend bij vele van ons en zijn erg gevoelig qua HCG waardes. Als ik jou testen zo bekijk zijn ze echt goed duidelijk! Wanneer is/was je NOD?
Oke, ja dat zou kunnen. Een paar dagen geleden was ie nog een stuk lichter dan nu. Ik ben nu 6 dagen overtijd.
Dan denk ik nog steeds dat je gewoon weer zwanger bent hoor meid! Wanneer durf je het wel te geloven? Als je het echt zeker wil weten kun je natuurlijk nog met CB testen, de digitale versie....die geeft vast en zeker ook ZWANGER aan
Oke dat stelt me iets meer gerust Ik ga misschien nog de cb halen. De assistente van mn huisarts zou me evengoed nog erover terugbellen want ze ging het met de huisarts erover hebben. Ja, ben benieuwd of de cb zwanger aangeeft
Jeetje meid, daar word je niet wijzer van bij de huisarts.. Misschien heeft de test van de ha meer hcg nodig? Want als ik naar je kv testen kijk, lijkt mij dat het hcg wel goed stijgende is. Volgens mij ben je zwanger.
Ja is inderdaad nogal verwarrend.. Daarom ik ga de cb proberen, en dan maar hopen dat die positief is