@Marjolien durf ik niks over te zeggen meid.....eigenlijk moeten de testen donkerder worden...roze verlies hoeft ook weer niks ergs te zijn, ik heb bij beide zwschappen bruinverlies gehad.. Hoe is het nu? @Fashion meid nu wel niet meer zo onzeker zijn he!! @Astrid hmm ik vindt ze super de kruidvat testen......
hey meis, Ohhh nej, hoop dat het niet door wil zetten en je beebje toch blijft plakken, vrees alleen het ergste, Zo ging het bij mij vorige maand dus ook, maar rose verlies hoeft niet altijd te betekenen dat het mis gaat. Duim heel hard voor je
@Cindy: Ik probeer het, maar als ik hier lees dat de Kv testen niet zo goed zijn begin ik toch weer te twijfelen..
Oke gelukkig Ik dacht ook dat ze goed waren maar als er nu ook mensen zijn die ze niet goed vinden twijfel ik toch een beetje
@Marjolein: hoe gaat het nu met je? zet het door? het hoeft niks te betekenen hoor, er zijn veel mensen met bloedverlies terwijl ze een gezonde baby hebben. Hopelijk heb je een plakbeeb, liefs Miek
K2V5 zijn juist heel betrouwbaar lees alle verhalen hier maar over in dit forum. Je bent gewoon zwanger meis, zeker als ze donkerder worden