Hallo! Ik doe net een zwangerschapstest van het kruitvat en er staat een mooie streep! Ik kan het nog niet geloven! Ik wil deze foto graag met jullie delen, maar weet niet zeker of dat is gelukt! Ik het nu 1 a 2 dagen voor mijn nod getest. Maar weten jullie of kruitvat 2 voor 5 euro wel eens vals positief aangeeft? Zien jullie het ook? Ik ben zo blij! Ik heb vorig jaar oktober een miskraam gehad, maar ik kan nu echt niet geloven dat ik nu weer een positieve test in mn handen heb!
hartstikke positief meis Dit vind ik een redelijke knalstreep Ik heb van kv 2v5 nog nooit gehoord dat ze vals positief gaven dus ik denk dat je zwanger bent GEFELICITEERD
Dank je voor jullie reacties! In het echt is ie wel duidelijker, en binnen een paar minuten was die tweede streep al wel zichtbaar en werd steeds donkerder. MAar ben er nog even helemaal er van af hoor! Had het niet echt verwacht, omdat ik eigenlijk nergens last van heb, maar dat is geloof ik bij iedereen ook weer anders!
Hahaha, ik moest zo lachen. Je onderwerp is "Volgens mij ben ik weer zwanger", ik open het topic en er komt me toch een knaltest te voorschijn. Ik denk dat je de woorden "volgens mij" wel weg kan laten. Als dit niet positief is...... Oh en voor ik het vergeet: gefeliciteerd!!!
haha! ja dat kan idd wel! Dat komt doordat ik er zelf nog zo van sta te kijken, en ook nog niet echt kan geloven!! De vader zelf weet het nog niet eens, die komt begin de avond thuis, dus deze test maar even mooi inpakken en op zn bordje leggen!
@anne 82! Spannend dat je niet weet hoelang je zwanger bent! Ook gefeliciteerd! en Sillepil OOk net z]wanger zie ik, jij ook nog proficiat! Dank voor alle leuke reacties!
Dacht ff, dat het weer goed kijken en zoeken werd naar een streepje. Maar nee hoor, een super duidelijke test! Gefeliciteerd meid!!
Kei positief!! Geniet ervan zou ik zelf niet 'gepast' vinden om te horen na een MK maar: Dat de 12 weken maar snel voorbij mogen zijn en je snel écht kunt genieten! Gefliciteerd!