kruidvat test hele lichte lijn te vroeg getest????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door shortygroove, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Dankje hopelijk is het gelukt

Liefs

2. shortygroove

27 mrt 2010
    25
    0
    0
    dansen plezier maken met mijn man en kindje
    Bergen op Zoom
    Ha dames, ik ben benieuwd wat jullie hier van zeggen! Ik voel me de hele tijd kiplekker, zit goed in m'n en nergens last van, tot vandaag!
    Mijn klas (groep8) was net weg en ik moest snel met wat collega's naar een expositie van het cumenu. terwijl die vrouw aan het uitleggen was, kreeg ik het ineens erg warm, benauwd en voelde langzaam een naar gevoel in mijn maag ontstaan. toen gingen mijn oren suizen en..... ja hoor ik viel flauw. Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt? Is dit erg? Wijst dit op een lage bloeddruk of hoort het gewoon bij zwanger zijn? help me!!!
    groetjes Shortygroove

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

even naar de huisarts gaan en vragen of hij je bloeddruk wil opmeten en anders ook even je bloed wilt laten nakijken, een lage bloeddruk hoort idd bij een zwangerschap maar als je steeds flauw valt lijkt mij niet helemaal fijn voor jezelf niet en stel je rijd auto en je voeld het aankomen ...

even naar de huisarts gaan even dubbel check

4. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

had is tijdens de zwangerschappen ook last van. duidt meestal op te lage bloeddruk. Ik moest maar veel zoute hapjes nemen...
    gefeliciteerd trouwens!!

liefs Susy

5. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Ik zou zeggen even naar de huisarts...

Het kan duiden op een te lage bloeddruk of hb(ijzer) te laag of je bloedsuiker te laag???

Tip; 2x per dag cup a soup.....(of een ander merk natuurlijk ;))

6. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Oef hoe herkenbaar .... Heeeel veel dropjes eten en idd even je bloeddruk laten opeten...

7. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder

dit hoort er idd een beetje bij....ik had in het begin van mijn vorige zwangerschap precies het zelfde... wij waren toen op de 9 maanden beurs en hop..daar ging ik.
    Het heeft idd te maken met een lage bloeddruk of juist een hoge maar meestal aan het begin van de zwangerschap gaat het om een lage... en eventueel een te kort aan ijzer...
    liefs

Deel Deze Pagina