Wanneer wordt ie nu eens positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door minimens, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mensen,weet niet of ik hier goed zit,maar heb even een vraagje,mijn nod was namelijk 25 mei,nu ben ik dus 5 dagen overtijd en heb allerlei vage klachten die ik normaal nooit heb deze zijn: zere borsten, met vlagen misselijk,duizelig,pijn in onderrug en al ruim 9 dagen menstruatie achtige krampen met steken naar mijn zijkant,ook steken in borsten. Nu heb ik al drie testen gedaan met telkens twee dagen ertussen. Wie weet er raad?iemand die later pas positief testen?lees veel van mensen die al heel vroeg positief testen,maar weinig over latere positieve testen. Bedankt

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je een regelmatige cyclus?

Heb je ook hormonen geslikt of gespoten ivm je IUI-D?

3. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    hier net hetzelfde ! 5 dagen overtijd en telkens van die tuurtestjes...

4. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee,het is pas de tweede keer,dat doen ze pas later,dus zit in mijn natuurlijke cyclus,die is regelmatig namelijk 28 dagen,soms 27 maar niet later

5. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,maar jij hebt wel een streepje dus

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    kan zijn dat je ei later is geweest en dat je nu dus een langere cyclus heb of gewoon ditmaal een lange cyclus.
    Je geeft aan overtijd te zien en negatieve testten te hebben.

weet je ook wanneer je ei is geweest?

7. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Snap je frustratie!
    Ik zelf zit nu op dag 29 van mn cyclus.. pas 2e ronde na het stoppen met de pil.. vorige duurde 43 dagen.. ik weet dus ook mijn cyclus nog niet!
    Misschien moet ik nog een ritme krijgen of duurt mn cyclus langer, of ben ik onregelmatig.. of misschien toch zwanger en te vroeg getest?
    Ik heb gisteren negatief getest (dag 28).. kan het dan nog positief worden?

Voel dat er vanalles gaande is in mn lichaam, al een week lang afentoe krampen en dan weer niks (thv baarmoeder en eierstokken).

Ik heb ook mij eisprong niet kunnen waarnemen (was op huwelijksreis, vond het niet heel romantisch om daar meteen mee bezig te zijn)

Wanneer opnieuw testen? Iemand tips?

8. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test zelf om de twee dagen maar ga nu wachten tot zondag,wil geen negatieve test meer zien😱

9. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat was 19 dagen terug,misschien late innesteling?weet het ook niet,ben nu best lang overtijd,wacht het maar af denk ik na het weekend waag ik weer een testje

Deel Deze Pagina