navlis, Ik heb dagen erna ook veel bloed verloren. Zelfs toen ik bijna 7 weken zwanger was. Bij mij bleek het om een bloedprop te gaan die wwan het loslaten was. En zie mijn banner.. nog steeds zwanger! Hoop dat het bij jou ook zo is! Ik heb helemaal geen krampen gehad, wel lichte steekjes, maar geen hevige menstruatiekramp
Ik heb zelf ook ergens op internet gelezen dat als je zwanger zou zijn van een tweeling en 1 vruchtje red het niet dat het dan ook lijkt alsof je ongi bent alleen dan ben je dus nog steeds zwanger van 1tje. We zien wel hoe het verloopt. Bedankt voor alle lieve reacties!! als ze gebeld heeft zaterdag dan laat ik het jullie gelijk weten en natuurlijk ook als ik weer heb getest. Liefs..
Jeetje Navlis, Heb net alles gelezen en ik ga onwijs voor je duimen dat alles goed is!!!! Pfff wat een hoop onzekerheid! Liefs Wonder
Ik kwam ook even kijken hoe het gegaan was, en dit is wel heel klote! Ik hoop dat het toch nog goed blijkt te zijn, sterkte ermee meid!
hoi meiden,, help nu weet ik het even niet meer ik heb net een kruidvat test gedaan.. niet die van 5 euro maar die andere er zijn 2 vakjes waarvan er bij de ene een kruis moet verschijnen en de andere een verticale streep. nu was de test streep heel duidelijk maar daardoorheen een heel vaag streepje en die versticale streep was ook heel duidelijk.. nu heb ik alleen de bijsluiter weggegooid nu weet ik niet wat het nu is.. kan iemand mij helpen? anders doe ik zo gewoon die 2 voor 5 euro test __________________
dat kun je doen via photobucket.com eerst op de pc plaatsen,,en dan versturen naar photobucket.dan kun je je foto's in een berichtje of in je album plaatsen
kruidvat test 27-11-09 picture by dolfijntje25 - Photobucket deze is beter nog niet echt duidelijk maar ja dat verticale streepje is in het echt duidelijker hoor
ja ik zie hem!!ik zie wel een streepje maar erg licht nog,,anders even die andere kruidvattest halen 2 voor 5 euro,daar teste ik 5 dgn voor nod pos mee succes meid!
ik wacht even totdat ik weer moet plassen hihi maar het is wel een vaag streepje he.. kan het haast niet geloven
zo begon ik ook hoor,met een heel vaag streepje,,en nu toch al weer 7 wkn,dus je moet ergens beginnen,haha. maarre het is wel spannend ja!!laat je het even weten??ik kijk elke dag wel even op deze pagina. succes!!!!!!!!!!!!!!!!