@Carola25, het topic is niet van maart hoor Het lid Trishka is geregistreerd sinds maart Topic is van deze maand en vandaag voor het laatst gepost Dus actueel!
Nou vk heeft net gebeld en ik krijg een maandag om tien over half 3 een echo, dus dan hebben we zekerheid. Heb haar ook verteld over de test van vanmorgen en ze zei dat het op zich wel een goed teken was maar oom weer niet zei zegt dat die testen niet op het aantal hcg reageren wat ik me haast niet kan voorstellen maar goed. Maandag laat ik het jullie meteen weten hoe of wat! Liefs.
jeetje wat een verhaal en wat spannend, succes navlis en hopelijk blijft je ukje gewoon zitten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ AstridDi Ik zie het idd.. Sorrry ben hier nog niet zo lang dus moet nog even een beetje wennen aan sommige dingen op de site !! @ Navlis Succes Maandag !!! Ben erg benieuwd...Good Luck!!!
hey meiden, Nou vanmiddag die echo gehad, eerst uitwendig en toen toch maar inwendig. Ze zag wel iets maar dat kon ook nog bloed zijn, toen keek ze naar de baarmoederwand en die zag er normaal uit en geen verdikking van de baarmoederwand dus ik ben niet zwanger en heb dus een vroege miskraam gekregen helaas. het bloeden is trouwens gestopt! Liefs..
hey meiden, Hier toch nog even een update, heb gisterochtend weer getest met het idee van dan weet ik wanneer de hormonen uit me lichaam zijn, en als ik dan dus weer positief zou testen dat ik dan zeker weet dat dat van een nieuwe zou zwangerschap zijn. Nou gisterochtend dus weer vet positief, ik ben vorige week zaterdag gestopt met bloeden dus had verwacht ook omdat ik niet zo lang zwanger ben geweest dat die streep nu toch echt wel lichter zou zijn of helemaal wit zou blijven. Mooi niet dus. De verloskundige zei vorige week dat ze voor 95% zeker wist dat ik niet zwanger ben maar nog steeds positieve testen nog steeds gespannen en pijnlijke borsten en me man zegt dat ik steeds feller reageer. Heb besloten dat ik morgen de dokter bel om bloed te laten prikken en dan over een paar dagen weer, als dan het hcg omhoog is gegaan kan er toch bijna geen twijfel bestaan?? liefs..
Is idd erg raar dat je testen nog steeds zo positief zijn, klinkt hoopvol! Hoe wist de vk zo zeker dat t een miskraam was dan? Ik zit namelijk te denken aan een innesteling ofzo, je hoort ook wel eens dat vrouwen gewoon menstrueren en gewoon zwanger zijn.. Hoop dat dat bij jou t geval is... ga voor je duimen.. heeeeel veel sterkte morgen, ik hoop dat je morgenochtend mag bloedprikken en dat je morgen middag over overmorgen middag misschien al wat weet. knuffff.
Nou ze zag dus wel wat tijdens de echo maar ze dacht dat dat nog resten bloed was. En ik had geen verdikte baarmoederwand. Maar ik denk dan wat als ik echt net zwanger was en het was nog aan het innestelen dan zien ze toch ook niks. Dat heeft een vriendin van mij gehad ook helemaal op ingesteld van nou een miskraam en vervolgens 4 weken later een kloppend hartje. Liefs..
wat spannend hoop voor je dat het goed afloopt !!!Ik zou er ook gelijk achteraan gaan ...duim voor je !!