kruidvat test, kan ik dit zien als positief????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by navlis, Nov 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    wij hebben dat hier gehad bij de eerste. Ik verloor echt heeeeel veel bloed ook hele grote stolsels. wij een echo laten maken zegt de gyn je hebt een miskraam gehad er is niks te zien.Laat je maar curetteren maar ik voelde me echt nog zwanger. Dus niet laten curetteren en 2 weken erna zat er toch een kloppend hartje en ik heb wel de eerste maanden veel bloedverlies gehad maar daar hebben ze geen oorzaak voor. Bij de andere 2 ook heel veel bloedverlies gehad en nog steeds weten ze niet waardoor het komt. Bij de derde was het zoveel bloed dat als ik 3 maandverbanden op mekaar plakte het nog steeds in 10 minuten er door heen ging. Hun antwoord erop: jou lichaam is uniek het zal bij jou wel zo horen dat je steeds bloed bij een zwangerschap.

2. navlis

navlis Actief lid

Oct 5, 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hey!

Het is niet nodig geweest om de dokter te bellen, maandagmorgen begon ik weer te vloeien en dat nu nog steeds wel ben ik denk ik een dinsdag avond het vruchtje verloren. Volgende week ofzo test ik nog een keer om te kijken of het hcg uit mijn lichaam is.

Liefs..

3. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    He navlis, dat ik behoorlijk K****, ik wens je veel sterkte!liefs vita

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    klote , navlis , sterkte !!!

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

eh meis toch dat is echt kl***
    sterkte hoor..

knuffel

6. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Jeetje wat shit zeg.. heel veel sterkte meid...

Share This Page