Zoals de titel al zegt, zijn er meerdere meiden die een aantal uur na afleestijd toch een lichtroze streepje zien op de kruidvat 2 voor 5 test? Nu weet ik dat je na afleestijd niet meer moet kijken, maar ik was gewoonweg in alle haast vergeten de test weg te gooien. Zoals ik begreep, als het een indrooglijntje is moet je water druppelen in het cirkeltje waar je urine indruppelt. Verdwijnt de streep dan is het een indrooglijntje, verdwijnt hij niet zou het zomaar een vroeg positieve test kunnen zijn. Vanochtend een test gedaan en toen dacht ik al een heeeel licht streepje te zien. Daarna op visite geweest en naar de supermarkt, de test lag nog op het aanrecht. Toen ik terugkwam zag ik het lijntje toch iets duidelijker. Hij is naar mijn idee even breed als de controlestreep. Ook is hij lichtroze van kleur, niet grijs of wit.
Hierbij een foto van de test, nadat ik met water gedruppeld heb ivm een eventueel indrooglijntje uit te kunnen sluiten?
Ik zou hem als negatief beschouwen en morgen opnieuw testen,en binnen de tijd kijken. Ik zie overigens niets op de foto. Succes
Ik zie een heel licht streepje! De meningen zijn er altijd over verdeelt, ik hoor vaak een streep is een streep anders kom tie er niet en een ander denkt er weer anders over! Ik zou overmorgen gewoon nog een x testen! Wanneer moet je ongesteld worden? Succes en hopelijk lopen ze mooi op
De meningen verschillen inderdaad. Ben er zelf ook niet over uit, maar toch zie ik een streepje haha! Ik moet de 26ste ongesteld worden (liever niet).Heb voor de zekerheid andere testjes gehaald. Zit in twijfel of ik deze morgen of overmorgen moet uitvoeren
Het heeft niets met een mening te maken,het staat gewoon heel duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat het resultaat na 10 minuten niet geldig is. Heel vervelend,dat snap ik.
Ik lijk wel wat te zien! Hier vorige maand ook gehad. Dus ging ook nergens vanuit. Tot ik 2 dagen later een 2e test deed en die wel binnen de tijd een zeer licht streepje gaf maar stuk lichter als die van te voren. Dus toen heeft er wel wat gezeten. Ik zou morgen of overmorgen een nieuwe doen en dan binnen afleestijd kijken! Succes
Ik stel 1 wedervraag: Waarom zou er een maximale afleestijd staan in de bijsluiter? Waarom denk je? Vast niet voor de grap/lol/sier ofzo.... Verder hoop ik uiteraard dat je zwanger bent!
Ik had dat ook vorige week. Een dag later zag ik binnen de tijd een über licht streepje die je haast met het blote oog niet zag en in ieder licht moest turen. De dag daarna stond er een duidelijk licht streepje en de testen de afgelopen dagen lopen weer meer en meer op.
Ik Had het ook. En pas na een half uur. Ook hier beweerde meer meiden buiten afleestijd dus negatief!!! Maar was wel zeker weten positief mijn ervaring is dat Kruidvat wat langzamer indroogt!
Het klopt wel dat de kv langzamer opdroogt maar de streep moet er echt binnen een aantal minuten staan anders kan je niet op de uitslag vertrouwen. Ja het kan nog steeds zijn dat je zwanger bent maar het kan ook zijn dat het een indroger is. Omdat de streep buiten de tijd kwam weet je het pas als je opnieuw test en dan binnen de afleestijd een extra streepje ziet
Dames bedankt voor de reacties! Binnen 4 minuten dacht ik een heel licht streepje te zien. Een vriendin dacht hetzelfde. Een paar uur later was het streepje iets duidelijker, zoals op de eerste foto Ik heb van de kruidvat een early test in de badkamer liggen, wachtend op morgenvroeg
De plustest van kV?Die is veel minder gevoelig dan de kv2v5.Ik zou morgen met de kv2v5 testen. Succes
Ondanks dat het idd in de bijsluiter staat, had ik het vorige maand ook. Testte op 9dpo ook veel licht positief maar pas na 10-15 min...daardoor ging ik wel twijfelen en had mezelf voorgenomen om de dag erna ook te testen maar mocht ie weer zo langzaam positief worden ik er een cb digitaal tegen aan zou gooien. Deze bewees dat het wel raak was. Zou ik doen als ik jou was... Morgen nog een k2v5 en dan een cb... Ik vind ze ook erg langzaam opdrogen en dat is dan bij de testen voor nod niet altijd goed te zien. Hoop voor je dat het raak is!
Inderdaad die met dat plusje. Ik had dit gevonden: Kruidvat Early Geschat: 25 mIU/mL vanaf 4 dagen voor de NOD Kruidvat 2 voor 5 euro Geschat: 50 mIU/mL vanaf Dag overtijd Dan zou die early toch gevoeliger zijn? Of begrijp ik het verkeerd? Wel leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die dit gehad heeft!
Ik zie ook een heeeel licht streepje. Ik teste trouwens met de kruidvat 2 voor 5 euro eerder positief dat die kruidvat Early...dat vind ik maar een naar glimmend venstertje.
Ik testte met action 2x positief. Dag later het plusje van de kv, kei negatief. Ik vind die plusjes dus helemaal niks... ik heb dalijk mijn 1e echo, dus die plusjes zeggen niks