Hi Teardrops, ik zag in een ander topic ook een foto van je kv plusjestest voorbij komen. Maar ik kan de post niet meer terugvinden hahaha. Ik heb geprobeerd mijn foto's te uploaden maar het lukt niet. Ik had een kv 2 voor 5 test en zo'n kv plusjes test die er hetzelfde uitzagen. Maar die plusjestest vond ik zoooo lastig aflezen omdat het venster zo glinsterde.... Ik wil je echt niet teveel hoop geven maar ik ben inmiddels al heel wat weken zwanger.... Morgen weer een kv 2v5 doen, die plusjestesten even vergeten
Teardrops ik vind het zo spannend voor jou!!! Ik duim voor je hoor. Laat die knal positieve test maar snel komen.
Ik moet toegeven dat ik ook die ervaring had met die testen vorige keer. Na 10 minuten tuurstreepje/ niets, na een uurtje nog niet ingedroogd maar wel een streep. En bleek toen zwanger. Dus inderdaad, ze lijken wat langzamer te 'tonen'. Maarja, snap ook al wel weer dat aflezen na een paar uur geen 'garantie is voor de toekomst ' .
Ja dat zou je denken he, had echter eergister dezelfde ervaring; een min-teken zelfs (terwijl de andere testen, jaja, ben goed bezig geweest , wel degelijk een streep of / zwanger aangaven. Gek he
Ik zie de streep helaas niet. Maar 2 dagen voor NOD zou die echt wel helderder moeten zijn..Ik zou dus uitgaan van negatief. Met de plus testen helaas hier alleen maar negatieve ervaringen. Streepjes (wel lichte) binnen de tijd maar niet zwanger.