2 dagen terug een lichte streep (tuurstreep) 6 dagen voor nod Maar vandaag weer getest En nu zie ik de tuurstreep in het midden zelfs nog iets dichterbij het andere streepje.. Is hij nu wel geldig? (Tuurstreep!) 4 dagen voor nod is de tuurstreep dan nog 'goed' of moet het al meer zichtbaar zijn.
Vind het heel vervelend om te schrijven maar deze test is echt negatief Streepje (als je het al een streepje kunt noemen) staat echt niet goed. Het lijkt me vloeistof wat net niet goed door gelopen is tot het eind Je zit nog een paar dagen voor je nod. Het zou dus nog kunnen. Even een paar dagen wachten en dan nog eens testen. Duim voor je dat er dan wel een geldig streepje staat!
deze test is al opgedroogd dus streepjes die (ver) na afleestijd verschijnen zijn eigenlijk altijd negatief omdat ze ontstaan door het indrogen. Deze staat ook nog eens te dicht op de controlestreep en dat is helaas ook negatief. Je bent vier dagen voor NOD dan kan het nog alle kanten op....ik hoop dat die nog positief wordt meis
Die zie ik niet,ik zie voor dat boogje alleen een roze vlek.Maar laat er een paar druppels water door lopen,dan trekt dat roze wel weg,en plaats dan nog eens een foto.
Ik zie bij js tweede test wel een heel licht streepje. Spannend. Hopelijk heb je over paar dagen een knal test
Had je deze precies dezelfde test 12 mei ook al niet ergens geplaatst? Lijkt namelijk wel vreemd veel op die jij zegt van gister is? Overigens niet lullig bedoeld maar snap niet zo goed waarom je precies dezelfde plaatst die 12 mei was en t nu 14 mei is dus die is dan van 2 dagen terug toch?
Volgens mij schrijft ze in het eerste bericht: ....2 dagen terug. Dus denk dat in het ene berichtje een foutje staat. Ik zie op de 2e test overigens een streepje. Maar ook opgehoopte kleurstof. Laat er eens wat water doorheen druppelen. Dan blijft het streepje wellicht staan. De test van vandaag is negatief. Streepje staat echt niet goed. Ik hoop dat je nog een pos test gaat krijgen.