Hallo, Ik ben al een week overtijd, dus werd het wel eens tijd voor een test. Gistermiddag en avond heb ik testen gedaan en vanmorgen weer twee. Het zijn de testen van de action. Op een of andere manier weet ik niet zeker of deze wel goed zijn Wat zeggen jullie? Ik ben geneigd op een digitale clearblue test te kopen. Maar wil eerst even jullie mening Bedankt alvast
Ik zie op alle 4 een streep staan, zou dus zeggen positief Ze zijn wel wat aan de lichte kant voor na nod maar de action testen hebben meer hcg nodig dan bijv de krudvat testen 2 voor 5 euro. Je zou ipv een dure digitale ook eerst nog even met de 2v5 van de kruidvat kunnen testen.
Dit is de 3e keer dat ik zwanger ben en bij mij reageren de action testen op de een of andere manier nooit heel positief, terwijl die van Kruidvat 2v5 dat wel doen. Zelfs toen ik de vorige keer 6 weken zwanger was, werd het streepje niet erg duidelijk bij Action. Ook afgelopen week weer met action en Kruidvat getest. Kruidvat goed duidelijk, action zoals de streepjes bij jou. Ben benieuwd naar je kruidvat test!!! Ik duim voor je.
Daar was ik weer.. Net naar de kruidvat geweest. Kon het niet laten om al een test te doen. Volgens mij ben ik dan toch echt zwanger. Dit is het resultaat;
Gefeliciteerd!Ik denk dat je eisprong later was dit keer,en je nu rond je nod zit.Duim voor een goede zwangerschap!