Meekijken met ovutesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door proudmom01, 12 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    Hi meiden!

Deze ronde weer met ovulatietesten aan de slag omdat ik onregelmatig ben.
    De test op cd 12 beschouwde ik als negatief, maar het ging de goede kant op. Ik verwachte dat hij de dagen erop dus ging oplopen en snel positief zou worden. Maar zoals jullie zien werden ze juist lichter. Begon dus te twijfelen of de test op cd 12 misschien niet toch positief was (ik heb nooit knallers gehad). Twee dagen later, op cd 14, had ik spotting en dacht dus dat het misschien met eisprong te maken had. We hebben het die dag dus nog gauw even gezellig gemaakt. Ben toch voor de zekerheid nog even verder gaan testen en vandaag ineens toch weer donkerder:(

Gister en vandaag roze/bruine afscheiding bij afvegen..

Wat denken jullie, dat de test van cd 12 en de spotting op cd 14/15 toch mijn eisprong voorspelde? Ik weet dat de test op cd 12 niet knalt zoals het hoort, maar toch twijfel... (Foto niet zo heel duidelijk)

Bijgevoegde bestanden:

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hmm, mij lijkt het dat er nog geen enkele positief is.
    Even doortesten!

3. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    Denk ik inderdaad ook. Vraag me alleen af waar het roze/bruine cervixslijm van gister en vandaag dan ineens vandaan komt :D Dacht eerst huh word ik nou ongesteld? Maar dat zou wel vreemd zijn op cd 14 hihi

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Geen positieve test.. Ik denk dat je eisprong er nu misschien wel aan zit te komen en je test kan maar zo gaan knallen komende dagen!

5. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    Dan moeten we het nog maar gezellig blijven maken dus ;)

Deel Deze Pagina