Kruidvat test licht streepje, Clearblue digital negatief???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SD6, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Hey ladies!

Ik ben er weer eens met een vraagje over de testjes, want ik snap er niks meer van :(

2 dagen geleden kon ik het niet laten en heb ik een testje gedaan, dat was 4 dagen voor nod, deze was helaas spier en spierwit. Bijna wilde ik de moed alweer opgeven maar omdat ik me heel anders dan normaal voel (namelijk helemaal géén kwaaltjes, wat ik normaal altijd heb) heb ik vanmorgen (2 dagen voor nod) de 2e test gedaan van het kruidvat (die 2 voor 5) maar nu kwam er dus echt een héél licht streepje, niet heel lastig in het licht te zien maar niet donker genoeg voor mijn gevoel om hem positief te beschouwen.... Al werd ik stiekem wel een beetje blij.. :)
    Dus wilde ik het zeker weten en besloot met dezelfde urine die ik nog niet weggegooid had een CB Digital erachteraan te gooien.... Niet zwanger....

Zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt en is de CB echt minder gevoelig? Er staat op het doosje dat je zelfs 4 dagen van tevoren daarmee kan testen, dus dan dacht ik met 2 wel goed te zitten....

Alvast bedankt meiden!

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Welke CB heb je gedaan? die met zwanger/niet zwanger of die met indicator?

Die met indicator kan vanaf 25 HCG (gelijk aan kv2v5) de andere pas vanaf 50 HCG.

Als je die andere hebt gebruikt kan het dus zijn dat de kv positief is maar de cb nog niet.

Kv2v5 geeft ook wel een vals positieve streepjes. Afwachten dus, als de kv morgen donkerder wordt dan mag je al wel blij worden!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die Clearbluetesten zou ik pas op NOD of later doen.
    Kruidvattesten zijn veel gevoeliger!

Test anders morgen of overmorgen even weer met Kruidvat. Het streepje zou dan veel duidelijker moeten worden.

4. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb die met indicator gebruikt. Dus dan hoop ik maar dat die van kruidvat nog net iets gevoeliger is.... Heb trouwens nooit ergens gelezen of gehoord dat die 2 voor 5 valse streepjes geven:$ Wel die + testen van kruidvat, daar heb ik al vaker hetzelfde meegemaakt namelijk, kreeg ik een streepje, hartstikke blij natuurlijk, en dan word je alsnog ongesteld.... :(

@Be Happy ik ga inderdaad sowieso nog een keer testen op nod en als ik overtijd ben erna natuurlijk ook nog! Heb m'n vriend al gevraagd of hij vanmiddag even langs het kruidvat wilt lopen voor me :D

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Heb zelf ook al wel vals positief getest met de kv2v5 en tegenwoordig lees je er wel meer over. Maar als die morgen donkerder is dan is het niet vals geweest!

Heb je foto van je kv test?

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ikzelf heb mezelf voor gehouden om pas met de cb te testen als de kv een knaltest is om 2 redenen 1 het hcg de cb heeft meer hcg nodig en ten tweede de prijs ik vind ze behoorlijk prijzig voor testen die je maar eigenlijk 1 dag wat aan heb de volgende dag is de batterij leeg:(:( en heb je dus een lege test in handen waar niets meer op staat en dat voor die prijs

zou dus even je NOD afwachten testen met kv 2 voor 5 met een knalstreep de cb ertegen aan gooien en daar een foto van maken:)

7. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Uhmm ik geloof wel dat ik hem er héél licht op kan zien, maar echt goed zie je hem helaas niet... hoe plaats ik hier een foto? :p

8. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Dus de kruidvat is toch iets gevoeliger dan cb.... Vind die dingen soms maar lastig hoor... de een is duurder dan de ander en de een is gevoeliger dan de ander, en die geeft weer valse streepjes... haha

9. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Nou, ik kon het niet laten... Ik heb nogmaals een test gedaan, dit keer etos eigen merk (meer merken heb ik nu niet meer in huis) en wederom een heel licht blauwige gloed op de plek waar het streepje hoort te verschijnen :$:D Zou het dan toch een keer zo mogen zijn na 11 rondes? :D

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ja ik vind de kruidvat idd gevoeliger dus als die een knaller word kun je met een gerust hart de cb doen:)

p.s zie dat je nog een licht streepje heb op weer een ander merk dan denk ik dat je toch echt zwanger bent hou die cb voor op je NOD of als je overtijd bent;)

11. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Wauw, ik kan het gewoon niet geloven... elke keer dacht ik : zieje ik ben zwanger, want ik heb enorm pijnlijke borsten, ik ben misselijk, ik eet meer, en ik ben ook nog eens ontzettend moe!!! En toen werd ik elke keer ongesteld... Nu heb ik eigenlijk vrij weinig last, op 1 heel licht gevoelige borst na en ik at gisteren opeens patatje joppie chips waar ik dus niet echt een liefhebber van ben (wat ik trouwens wel raar vond) en nu krijg ik opeens 2 tests met streepjes, ben er deze maand ook haast niet mee bezig geweest omdat ik dacht dat ik mijn ei gemist had :D

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    haha dat hoor je wel vaker dat juist die keer dat je er niet mee bezig bent je dan opeens zwanger bent, maar idd 2 positieve testen kan geen toeval meer zijn laat je trouwens straks ook je cb nog even zien waar zo mooi op staat zwanger ;) ben ervan overtuigd dat je die over 2 daagjes zo echt wel kan gaan doen:):)

13. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Die ga ik zeker weten even laten zien! Moet ik wel even uitzoeken hoe ik hier foto's plaats, maar dat komt vast en zeker helemaal goed, al denk ik dat ik voor de zekerheid dan wel wat langer met die wacht zodat ik zeker weet dat je een héle mooie zwanger te zien krijgt!

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    als je je foto op je computer heb staan klik je bij je berichtje rechtboven naast de grote A op het paperclipje dan je foto uploaden en berichtje plaatsen. :):)

15. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Oooh, nou dat kan niet zo moeilijk zijn haha... Hoop zo erg dat het goed blijft gaan... Vind het nog wel moeilijk om te geloven

16. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    ben nieuwsgierig naar je foto !! hoop echt dat t raak is

maar ik ben weer een geval apart btw, ik had eerst een testpoint testje gedaan, en die was behoorlijk posi, en daarachteraan een cb die zegt hoelang je bent (indicator toch?) en die was ook direct posi, misschien was mijn hcg opbouw sneller? want ik testte ook een dag of 4 a 5 voor nod.

xx

17. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Klopt, de een schijnt sneller HCG aan te maken dan de ander, waarschijnlijk had jij dan gewoon superhormonen! :D daar ben ik dan wel weer jaloers op!:)

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    je zou gewoon met cb indicator positief kunnen testen hoor zeg niet dat het uitgesloten is maar heb zo vaak gehoord dat die dan nega aangeeft terwijl je wel zwanger bent, dus zit je weer in de stress en kost je best wat geld voor eigenlijk een stomme test vandaar dat ik het zeg wacht er nog even mee, maar je zou natuurlijk ook gewoon positief kunnen testen;);)

19. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ja ik! Cb gewone plus en kv gaven een super lichte streep. Cb met indicator gaf niet zwanger ( 4 dagen voor nod). 1 dag na nod gaf de digitale zwanger 2-3 weken

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Met kruidvat 6 dagen voor NOD een heel licht streepje en 4 dagen voor NOD de gewone digi (zonder indicator) gaf zwanger aan maar toen was me kruidvat test al wat donkerder hoor

succes !

Deel Deze Pagina