hoi hoi ik heb net een zwangerschapstest gedaan nu zit ik op dag 35 van mn cyclus en zie een mini streepje staan krijg hem alleen helaas niet op de foto maar heeeel licht is die je moetwel heel goed kijken,toen ik zwanger was van de 1ste moest ik in het begin ook heel goed kijken nou weet ik niet of het een indrooglijntje is kan dit bij 5 min al?kan nog nietn echt zien of die roze is het lijntje maar hij is well helemaal recht.ik ben tot nu toe 3x ongesteld geweest 1x na 100 dagen 2de x na 44 dagen 3de x na 43 dagen dus weet niet hoe mn cyclus nu is of die weer na 43 dagen zou zijn want dan heb ik ook wel erg vroeg nog getest hmm wat denken jullie
pcos kan t niet zijn tenminste dat heeft de dokter mij verteld omdat ik al een kindje heb van 2. en bij haar werd ik 1ste x na 27 dagen ongi 2de x zwanger .of kan pcos wel als je al een kindje hebt dokter zei van niet?
Hoi hoi, PCOS kan zeker wel ook al heb je al een kindje van 2. Mijn schoonzus heeft het namelijk ook, en die heeft een kindje van 3. PCOS kan ten alle tijden optreden, of je nu al wel een kind hebt of niet. Dus laat je niets aanpraten door een dokter. Wat betreft je zwangerschapstest : een streepje is een streepje. OOk al is die heel erg licht. Dus de kans dat je zwanger bent is in mijn optiek wel erg aanwezig. Al wil ik je natuurlijk ook geen valse hoop geven. 2 maanden geleden teste ik ook positief. Ze zwangerschapstest van kruidvat gaf een heel licht streepje wat alleen maar te zien was als hij in direct licht werd gehouden. 2 dagen later deed ik weer een test, en het streepje was iets donkerder geworden, maar nog steeds moeilijk zichtbaar. Wederom 3 dagen later heb ik er weer een test tegen aan gegooid en toen was het streepje knal zichtbaar. Dus als ik jou was zou ik over een dag of 3 toch nog een testje wagen. Succes.
tuurlijk kan je wel pco hebben ook al heb je wel een kindje.. iemand met pco kan ook gewoon zonder mmm zwanger raken, is niet altijd medicatie voor nodig hoor.. ik vind het ook wel klinken als pco maar alleen bloeduitslagen en een inwendige echo kunnen dit uitsluiten.. voor nu zou ik me daar nog niet zo druk om maken, ik zou eerst nog een keertje testen meiss succes
dat is dus niet zo;0 pco heb je of heb je niet, dat krijg je namelijk met je geboorte al mee, pco kan ook niet verdwijnen, maar wel aanzienlijk minder worden,zodat je toch een betere cyclus blijft houden.. maar de pco is er en gaat niet meer weg hoor!!
hmm moeilijk wel vaag dat een dokter dan zegt dat je geen pcos kan hebben als je al een kindje hebt mja bij de 1ste werd ik gewoon regelmatig ongesteld.ja t streepje zie je ook alleen goed als je in het licht kijkt,nja misschien nog even een paar dagen wachten en dan weer testen.moet zeggen dat ik nu wel 20kilo zwaarder ben dan bij onze 1ste dochter,en als ik gewoon weer ongesteld word ga ik wel eens met de dokter bellen
ik zit nu op dag 35 en de vorige keer werd ik na 43 dagen ongesteld dus dan zitik 7 dagen voor ongi als ik weer na 43 dagen ongi moet worden,he wel steken in mn buik en gevoelige borsten mja als ik ongi moet worden zjn mn borsten ook gevoeliger
ja maar meis een dokter is geen fertiliteits arts he de huisartsen weten meestal niet eens wat pco is of wat gonal-f of clomid is.. dus die vraag kan je hem ook niet echt stellen.. geloof me ik heb zelf ook pco, en het lijkt er wel heel erg op,al waren mijn cyclussen altijd hetzelfde standaart 36 dagen, maar gewoon niet wetende wanneer mijn eisprong plaats vond, want je hoeft met pco ook echt geen ovulatietesten te doen, die geven dan zo vals aan als iets, het beste is om je temperatuur bij te houden..
okee vage dokters dan haha, zou ik nou gewoon moeten wachten tot ik ongesteld word of niet... en dan dokter bellen dat ze maar eensmoeten gaan kijken? alleen die dokter die ik heb neemt mij niet echt serieus vind ik want toen ik na 100dagen ongesteld pas werd wads ik ook naar de dokter geweest en toen zei ze haarfijn je moet het gewoon afwachten dit komt wel vaker voor na je stop met de pil:S enige wat ik toen heb laten doen in het ziekenhuis is een bloedonderzoek of mn schildklier wel goed werkte en die werkte gewoon goed
Mijn zus heeft ook een dochtertje....eigenlijk een 'ongelukje'maar wel zeer gewenst, en ze heeft nu ZWARE PCO...Dus weet niet of het niet kan hoor...
Je bent 20 kilo zwaarder, misschien heb je altijd wel PCO gehad maar is het nu dus duidelijker geworden.. Wil je nie bang maken hoor meid!! Maar zou zeker even duidelijk maken aan de HA dat je zo NIET verder wilt. succes meid
nou ga ik helemaal twijfelen,durf ook niet te bellen ben bang dat ze me een zeikerd vinden want meestal mag je toch pas bellen als je al een jaar niet zwanger word ik ben eind oktober gestopt met de pil dus nu 7/8 maanden bezig nog nooit ovulatietesten gekocht dus gewoon wanneer we willen doen we het.ik was met de zwangerschap van de 1ste 24 kilo aangekomen en 20 is er helaas nog steeds aan weeg nu 90 en ben 1.64 ben wel al 7kilo afgevallen
Ik zou als ik jou was, gewoon (ongeduldig) afwachten tot ik rond de 43 dagen zit en dan pas een testje doen. Waarschijnlijk heb je nu te vroeg getest. Met welk merk test heb je getest? En zou je toch een foto kunnen maken en laten zien? Mocht je weer ongesteld worden, dan zou je een doorverwijzing naar de gynaecoloog kunnen vragen aan je huisarts. Doen hoor! Tegenwoordig moet je wel een beetje brutaal zijn om iets voor elkaar te krijgen. Je bent door die lange cyclussen al vrij lang bezig namelijk.
ik heb kruidvat test gedaan die zijnaltijd wel betrouwbaar waar er 2 inzitten, krijg em niet op de foto je ziet helaas dan niks door die lichtflits en als ik geen flits doe zie je t ook niet... maar even afwachten dan een paar daagies vervelend als je cyclus zo lang is zeg haha