Jeetje wat vervelend en dan ook nog zo'n test inhanden gehad nou kop op meid..nieuwe ronde vol goede moed!
Ja dat vind ik ook FEE, van KV2V5 hoor je dat toch niet zo vaak! Nou ik hoop het ook meid zou echt heel erg gaaf zijn!!!
Ja is echt vervelend ik ging er ook vanuit dat het posi was maar niet dus. Ik vind het ook raar heb 2 testen gedaan van kv2v5 allebei posi maar vandaag ongi geworden, of zou vruchtje toch afgestoten zijn??????????????
Er kan natuurlijk vanalles mis gaan in zo'n vroeg stadium.... Dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden maar dat het in de deling niet goed ging... Je test was prachtig! Ik zat echt je topic door te lezen van: Nou ik ga dr zo ff feliciteren!
Kan je niet voor de zekerheid nog een test doen? Ik weet dat het ook voorkomt dat je alsnog een soort scheinongi krijgt omdat je lichaam er zo gewend aan is...dit is vaak de reden waardoor sommige meiden alsnog ongi denken te zijn, maar toch zwanger! Ik weet eigenlijk wel zeker dat je sowieso zwanger bent geweest...ik heb echt nog nooit van een valse posi test van KV2V5 gehoord en al helemaal niet met die streep die jij had en dan met 2 testen...lijkt me erg onwaarschijnlijk...ik was ook echt zeker overtuigd en zeg echt niet snel gefeliciteerd als ik ook maar een beetje twijfel dus ik zou toch nog een test doen als die nu negatief is dan weet je het tenminste zeker!
Dat is niet erg hcg is hcg en gewoon weer die goedkope doen van kruidvat. Wanneer had je ook al weer voor het laatst getest? En bloed je heel heftig of is het minder dan anders?
Helemaal met MariaC eens! Ben ook benieuwd of je ongi anders is...maar ook dat hoeft niet eens anders te zijn...gewoon een testje doen dan ben je echt uit onzekerheid! Edit***wat je wel kan doen is eerst even met een wcpapiertje het meeste weghalen en dan pas plassen! Gewoon voor je gevoel!
Ik denk dat het best zo zou kunnen zijn dat het vruchtje afgestoten is. Ik hoop natuurlijk voor je van niet! Ik had 2 maanden geleden op mijn NOD ook een mooie licht positieve 2voor 5 kv test in handen en de dag daarna een digitale die ook duidelijk zwanger aangaf. Een week later deed ik weer een kv test omdat ik ook een hele duidelijke streep op de test wilde hebben om te bewaren. De streep was toen nog lichter en de dag daarna ben ik het vruchtje verloren. Gelukkig had ik afgelopen vrijdag op mijn NOD een overduidelijke positieve test met een dikke streep. Ik hoop dat het dit keer wel goed gaat.
hoi hoi, mijn ongi is hetzelfde alleen het bloed is wat rozig maar ik denk toch dat het mijn menstruatie is. Ik had donderdag ochtend getest met kv2v5 en savonds met die van de apotheek maar die gaf negatief aan. Maar dan ga ik toch morgen maar testen. OFfffffffffffffff zal ik nu testen?????//
Ben ook erg benieuwd wat de andere meiden hier ook zeiden heb nog nooit meegemaakt dat kv2v5 verkeerde uitslag had, kan natuurlijk wel maar 2 testen zou een beetje gek zijn... ik had na mn miskraam nog een week een positest daarna niet meer... anders als hij wel weer posi is ff bloedtest aanvragen bij de ha... Succes
Hai, heb vanochtend getest en negatief (had stiekem wel verwacht dat het posi zou) zijn maar goed niets aan te doen en hoop dat ik jullie binnenkort en dikke vette positest kan laten zien. En iedereen bedankt voor de reacties..