Kruidvat test lichter

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MinnieJ, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Heerlijk nieuws. Gefeliciteerd!

2. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Fijn zeg! Gefeliciteerd!

Toen ik zwanger was en rond 6 weken m'n laatste test opmaakte, was ie ook lichter.

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    En nu genieten!!

4. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Jeetje, wel even fijn om te lezen dit. Hier ook zo'n doos die nog een test op gaat maken....
    Vanmiddag ineens een lichtere test. Door de ma van deze zomer krijg ik er erg de zenuwen van. Gelukkig donderdag echo, spannend!!

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja ik hang graag ook mijn conclusie in het topic zodat andere dames er weer baat bij hebben dat te lezen. Ik vind het altijd zo vervelend als ik dan niet terug kan lezen of het goed is gekomen of niet

6. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Dank daarvoor!
    Ik zie dat we morgen allebei een echo hebben, laat jij ook nog even weten hoe het was?
    Veel succes morgen en hopelijk mogen we allebei genieten van een mooie echo!!

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja, ik heb met 8 weken ook nog goeie echo gehad, zit vast goed meid! Succes morgen voor ons allebei op naar een mooie echo!!!

8. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Hi minniej,

De echo was geweldig! Klein hummeltje van 15 mm met een heel snel kloppend hartje!
    Hoe was het bij jou?

9. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hier ook:D:D:D:!

Zo hier kunnen veel dames met lichte testen hoop uit putten:)

Ik ben ook iets verder gezet, ook altijd leuk. Baby was druk aan het duikelen en springen:p

Deel Deze Pagina