doorgaan met ovulatie testen later in de cyclus???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by S87, Dec 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. S87

S87 Actief lid

Aug 15, 2013
    249
    0
    0
    creabea
    in het noorden
    Hoi,

Ik heb deze vraag eerder op een topic gesteld en heb helaas geen antwoord gekregen, daarom stel ik hem nu nog even hier en hoop echt op een reactie;).

Ik ben vanaf dag 11 begonnen met ovulatie testen van de action. In het begin had ik redelijk roze streep, maar zeker wel lichter dag dan de test streep dus dat betekend dat je door moet blijven testen. De testen werden vanaf toen alleen maar lichter, ik zag wel wat, maar dan heel licht, dus negatief. Ik zit nu op dag 21 van mijn gemiddelde cyclus, nu nog doortesten en om de dag "verplicht" sexytime???

Alvast bedankt!

2. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,722
    1
    38
    Overijssel
    Ik heb nu hetzelfde, snap er niks van.
    Dus ik lees mee :)

3. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ja zeker door blijven testen!!! Hier ook normaal gesproken een cyclus van rond de 30 dagen maar deze maand had ik pas op dag 24 mijn ovulatie. Dacht eerst ook dat ik t gemist had ofzo, maar opeens liepen mijn testen weer op.

4. S87

S87 Actief lid

Aug 15, 2013
    249
    0
    0
    creabea
    in het noorden
    super bedankt voor je reactie! ik was al bang dat ik allemaal testen aan 't weggooien was! het is mijn eerste maand met de testjes.;)

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik zou ook gewoon doorgaan! Ik zie dat je cyclus wat wisselt, dus hij kan nog gewoon komen.

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Zeker doortesten, gezien je onderschrift kan je ei nog komen

7. ks2011

ks2011 Bekend lid

Oct 2, 2013
    598
    0
    16
    Ik zou ook doorgaan! Je langste cyclus was 36 dus dan kan hij nog komen! En misschien is je lf wel maar 10 dagen dus als je dan uitgaat van 36 dagen kan hij zelf op dag 26 pas komen. Is echt afwachten dus! Ook kan je van de een op de andere dag een knaller krijgen het hoeft niet perse op te lopen. Succes!

Share This Page