Kruidvat test met pipetje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KimHv, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Ik dacht waar heb jij t over??? Maar nu zie ik t ook hahaah

2. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Haha, hier hetzelfde, alleen dan met laptop!!

3. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Mijn NOD is morgen... Gisteren maar een DA zw.test gedaan. Beetje vaag was ie wel dus heb hem weggegooid ging ik later kijken zag ik toch wel een heeel vaag streepje! Bij mij blijft ie normaal gesproken ook OMO wit, als ik later ga kijken!!!!! Dus ik ben benieuwd of het nou echt zo is of niet.

4. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Zo spannend! Zeker nog een nieuwe test doen! Ik duim!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb op deze maand na pas 1 keer eerder een licht streepje gehad bij kv. Toen was ik niet zwanger maar uiteindelijk wel 1,5 week te laat ongesteld (ik temp dus was zeker van ei). Dus gok dat er toch iets heeft gezeten. Maar ja dat kan ik niet bewijzen natuurlijk, dat is een gevoel.
    Verder echt altijd omo wit gehouden, ook na afleestijd.

Mijn duimen draaien voor je!!

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb 'm laatst ook gedaan, voelde me heel vreemd, maar moest dus "gewoon" ongesteld worden, hij was dan ook helemaal wit. Ik vind het wel een gedoe, eerst je urine opvangen en dan met dat pipetje opzuigen. Doe mij maar een test waar je overheen kunt plassen, hihi. Maar als ie zo betrouwbaar is als hier gezegd wordt.... Ik heb sowieso een clear bleu digital achter de hand voor het geval een goedkope test positief is. Tot nu toe helaas nog niet kunnen gebruiken.

7. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    lol ik heb vandaag zo'n test gedaan, zou vandaag ongesteld moeten worden maar was niet gebeurd.. Helaas is die van mij nog omo wit... (had hem vanmiddag gedaan, en net na jullie berichten te lezen even naar boven gerend en de test uit de prullenbak gehaald om nog ff te checken, maar heel wit :( )

Ik hoop dat mijn ongesteldheid alsnog uitblijft en dat ik binnenkort een positieve test in mijn handen heb.

8. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Bij mij bleef de KVtest Omo wit toen ik niet zwanger was, maar een zwangerplasje gaf echt direct een mooi streepje.
    Beetje gek misschien maar ik heb nooit het pipetje gebruikt, gewoon een beetje goed mikken in het rondje met een paar druppies (eerst even gewoon plassen, beetje ophouden en dan heel rustig doorplassen) :) :p

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb ook NOOIT een streepje gehad als ik niet zwanger was. Hoe veel uren of dagen later dat ik ook keek.

Op 8 DPO van deze zwangerschap een testje gedaan en officieel negatief maar na de afleestijd kwam er toch een tuurstreep te staan (met het blote oog te zien maar niet op de foto te krijgen..) en jawel hoor, zie mijn banner nu ;)

Ik heb vervolgens ook op 9 en 10 DPO getest en iedere dag werd hij duidelijk donkerder.

Ik hoop voor jou dat het snel een dikke streep is!

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik ben zeer enthousiast over deze test! hij geeft eerder positief aan dan de andere (duurdere) testen. Toen ik zwanger was van mijn dochter was hij ook negatief en smiddags positief. Naar mijn mening geeft deze test alleen positief aan als je ook echt zwanger bent. Maar over 2 dagen moet hij al veel donkerder kleuren als je echt zwanger bent dus doe dan nog even een testje.

11. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Heb net al berichtje geplaatst in ander topic. Ik had afgelopen weekend ongesteld moeten worden. Mijn cyclus is al twee jaar erg goed. Nooit een afwijking qua aantal dagen. Dus, vanmiddag maar even een test eraan wagen. Ik heb wel het gevoel of ik elk moment ongesteld kan worden dus ik twijfel enorm!

12. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Spannend... Ben heeeeeel benieuwd

13. Ior

Ior Niet meer actief

oeh mijn duimen draaien... Spannend hoor :)

14. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Test gedaan, negatief. Zal vanavond/vannacht wel komen dan :( Op naar de volgende ronde...

15. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    aaaah balen zeg!! Op naar de volgende ronde..

Deel Deze Pagina