hhaahdie test kun je inderdaad als misluktbeschouwen hhihi nouja morgen beter en inderdaad het zou een aktie voor en zwangere vrouw kunnen zijn!
Hallo meiden, had deze test nog nooit gebruikt.. heb bij mn vorige zwangerschappen altijd die van 7 euro gebruikt en daar altijd tevreden over geweest.. hihi het resultaat loopt hier rond.. ben nu vanmorgen echt super ongie geworden.. heb nog nooit zo'n buikpijn gehad.. liefs X C.
Zeker weten.... we gaan gewoon door.. Ik zei net tegen manlief.. we komen gewoon zwanger terug van vakantie..haha nou ja als dat zou kunnen en zolang zijn we nog niet bezig.. dus op naar ronde 6. liefs X C.
Goeiemorgen dames, Ik wil jullie niet teluerstellen maar deze test heeft wel degelijk indrooglijntjes. Ik heb afgelopen week wel 5 van zo'n testen gedaan omdat ik ook elke keer een heeeeeel vaag lijntje zag. Ik dacht ook zwanger te zijn en hoopte dat het streepje duidelijk zou worden. Dit werd het niet, dus ik ben gisteren naar de Huisarts geweest en heb daar ook nog een test gedaan, negatief. Daarna werd ik ook ongi. Dus hou je niet vast aan dat hele vage streepje, ik heb geleerd dat dit niets betekend. Ik zal ook niet meer zo'n test kopen, de teleurstelling was bij mij erug groot toen ik bij de HA negatief teste. Natuurlijk hoop ik dat jullie wel gewoon zwanger zijn, maar pin je niet vast op die vage lijntjes. Doe eens een test van een ander merk en kijk ook daar ook een lijntje op verschijnt, Liefs mona
Hoi meiden Ik heb deze test ook gebruikt toen ik een dag overtijd was kwam er een licht lijntje. en zie resultaat. succes meiden
Pff het kan dus alle kanten op met die testen.. Ik vind het maar lastig hoor. Cruella meid wat balen zeg! Heel veel succes in de volgende ronde. MiaMel, heb jij nog getest? Ik wacht even een paar dagen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Matcare ultra ! Heb ik nog noooooooooooit een indrooglijntje gehad ! en ik zie een 2e streepje ! Heeeel licht maar wel een stukje duidelijker dan gister met de gewone ! Dus ... IK BEN ZWANGER ! en dat nog wel 5 dagen voor m,n NOD ! jeetje ! ben wel een beetje bang voor vals resultaat Maarrrr het streepje staat er niet voor niets ! Yeahhhhh gelukkigste in de world !
Wauw MiaMel! Gefeliciteerd!! Super zeg, geniet ervan! Wanneer ben je uitgerekend? (mocht ik nu niet zwanger zijn dan ga ik die testen ook bestellen!)
Jij hebt 2 dagen later je ei gehad, pff ben stik jaloers hoor =P~ Maar ik kom je misschien wel snel volgen
Heeey milla ! Ik gebruik al een paar dagen ovu testen en ik voel m,n ei. Ik heb m gehad op zaterdag 28 juni Ik was ook altijd stikjaloers haha ik snap precies wat je bedoeld ! Maar ik hoop je heel snel weer tegen te komen ! Dikke zoen ! Wanneer heb jij je ei gehad?
Ik heb op 27 juni mijn ei gehad, maar helaas vandaag ongesteld geworden, ik ga zeker die metcare testen bestellen. Jij heel veel plezier bij de maart mama's. Geniet er van!