Welke test komt het best uit de test ???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door linny24, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    ik wil graag online testen bestellen lekker goedkoop !!!
    wie heeft hier ervaring mee en welke zijn er betrouwbaar:(
    hoor graag jullie meningen
    duurt nog even voor ik kan testen maar heb ze graag in huis:D

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik vind matcare de beste tests. Nog nooit een streepje als ik niet zwanger was en wel heel gevoelig, dus lekker vroeg testen.

Nu heb ik zwanger&kids, maar die zijn niet zo gevoelig. Verder op zich wel prima en niet duur, maar dat zijn de matcare tests ook niet.

3. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik heb zelf de ovutesten en zw. testen van Sensitest. Ik heb daar goeie ervaringen mee.

Ik heb de afgelope maand voor het eerst gebruikt gemaakt van de ovutesten, heb ze op de juiste manier gebruikt, en guess what.. ben zwanger. Heb nu nog wel lichte testen omdat ik over 2 dagen me nod heb, maar ze zijn positief.

Ook bij mijn MK en mijn dochter gebruikte ik deze testen en ik heb er zelf hele goeie ervaringen mee

4. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    dank je suus
    heb volgens mij wel eens matcare gehad ? bij mijn eerste zwangerschap ronde 3 of zo maar weet niet meer zo goed

hoop dat er nog meer reacties komen ....

5. wuwei

wuwei Lid

3 sep 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zweer bij de kruivattesten 2 voor 5 euro (oid).
    Over het voor je NOD testen in huis hebben...: In de tijd dat wij probeerden hebben we zoveel testen versleten en het typische is dat de keer dat we niet voor mijn NOD getest hebben ik zwanger was (niet dat ik iedere ronde nog testte na 3,5 jr ;) maar ik bedoel toen het raak was had ik opeens het geduld om te wachten..). Ik had toen ik 3 dagen over tijd was (maar wel spotting had) bij de apotheek een predictor gekocht (omdat de kruidvat nog dicht was) maar las daar achteraf hele slechte dingen over. Toen die positief uitsloeg ben ik een kruidvattest gaan halen omdat ik het niet helemaal vertrouwde, maar deze gaf nog veel sneller en duidelijker aan dat ik zwanger was.
    Succes ermee!

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    sensitest online en KV 2v5 euro in de winkel

7. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    dames bedankt voor jullie reactie
    maar hoop dat er nog meer zijn die hun keniis met mij willen delen hihihiihih

Deel Deze Pagina