Hoi meiden, Omdat ik soms misselijk ben met vlagen en me echt anders voel heb ik getest. Zaterdag ontstond er een licht 2e streepje met de Kruidvat 2 voor 5 euro. Gister was hij nog licht, maar duidelijker en vandaag.....bijna niets te zien. Wie heeft dit ook meegemaakt met de Kruidvat testen? Ik hoor dat Kruidvat erg gevoelig is, maar nu zie ik toch bijna niets meer. Iedereen zegt je bent zwanger. Kruidvat geeft echt geen 2e streepje als hij negatief is, maar ik ga steeds meer twijfelen en ben nu onwijs onzeker. Ik ga morgenochtend nog een keer testen en als ik niet ongi word, dan ga ik de ha bellen voor een bloedtest.
dat zou ik ook doen, maar omdat je voor je nod hebt getest heb je een relatief hoge kans (30%) dat het mis is gegaan. dus of je hcg moet nog stijgen, of je bent heel kort zwanger geweest. weet dat het heel verleidelijk is, maar misschien kun je de volgende keer beter testen als je echt overtijd bent. succes, en hopelijk morgen gewoon positief!
he wat verwarrend! nou idd nog een keer morgen ochtend met ochtenurine, hij zou steeds duidelijker moeten worden dus... hoop het voor je meis!
heey annie wat naar voor je dacht je eindelijk een positieve test in handen te hebben geeft hij nu weer niks aan... ben benieuwd of je morge wel weer positief test maar ik zou zowieso ff naar de huisarts gaan.... dan weet je het zeker want hier wordt je ook onzeker van! nou meis hoor het wel
Hey annie, wat lees ik nu? licht posi test gehad?! Misschien was je urine wel minder geconcentreerd met die test waarop je niks zag? Ik test nog negatief, maar ook nog geen ongi en steeds meer klachten die ik nooit eerder had. Dus als het niet komt, bel ik donderdag de huisarts voor een bloedtest. Succes!
Nou meiden, vanmorgen eerst weer getest met Kruidvat. Deed de test het niet! Toen dacht ik, laat ik maar een digitale proberen en ....ZWANGER!
Deed de test het niet? Das frusty hahaha Maar heel fijn en onwijs gaaf dat je zwanger bent. Je had ook wel een hele mooie posi ovutest he?