Hierbij een foto van een KV test 2 voor 5 euro! Wat vinden jullie? Deze is 2 dagen NA nod gedaan met ochtendurine! Gisteren zijn ook 2 testen gedaan met de KV testen alleen met middagurine! De een had een héél dun roze pennestreepje ( niet waarneembaar op de camera) en de andere was blanco!
ik zeg zwanger!!! Tenminste als je naar het streepje vd test kijkt Ik had geen indroogstreepjes bij kv 2 voor 5, alleen streepjes als ik zwanger was. Groetjes Selma
ik zie ook een streepje, maar zeg nog niet zwanger, test over 2/3 dagen nog eens dan moet hij wel iets duidelijker zijn, dan zeg ik ook zwanger!!!! Zie mijn album zijn allemaal (niet positief) wel streepjes...
Schaapje, ik ben blij dat ik jou testen zie! Dus de kV testen kunnen toch valse lijnen geven! (Wat ik overigens voor jou heel erg naar vind ) In dit geval hoop ik dat het valse lijnen zijn. Voor mijn vriendin is deze zwangerschap (als het zo is) ,helaas,niet gewenst!
succes er mee, doe in dat geval over 2 dagen nog eens een testje (wel dan dezelfde gebruiken) is deze iets duidelijker, dan zou ik nog een ander merk doen, geven deze allemaal een lichte lijn aan, dan zeg ik toch echt dat ze zwanger is.
als nu alle testen er zo uit zagen als op de foto dan zou ik ook wel eerder zeggen zwanger, maar de andere 2 het pennenstreepje en de blanco, dan zou ik ook twijfelen. Let er een beetje op dat ze niet te veel drinkt voor het doen van de test, dan kun je ze eigenlijk vrijwel over de hele dag doen. succes
Ik heb voirge maand ook 2 indrooglijnen gehad.. waren even dik als de controle streep en toch ongi geworden.. weet zeker dat het nix was.. (helaas) Maar hoe ik deze zie dnke ik wel positief!
@schaapje.. Als je tests binnen de tijd waren kan ik mij niet voorstellen dat het een valspositief is geweest. Daar moet hcg bij hebben gezeten! @lelianne.. Ik denk dat de test positief is.