Zwanger of niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by bloemetje85, May 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

May 11, 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Hoi Dames,

Ben nieuw hier, heb al aantal topics gelezen, maar nergens soortelijke dingen zien staan.

Ben 22 en zijn sinds deze maand bezig om zwanger te worden.
    Rond 2 mei was mijn eisprong als het goed is.
    Aanstaande vrijdag 16 mei is mijn nod.
    Nu heb ik sinds vorige week woensdag/donderdag last van af en toe buikpijn, onder in mn buik, net ongesteldheidsbuikpijn. Het komt in vlagen, soms in ene half uurtje last van, soms dan weer uren niet. Af en toe heb ik ook het gevoel dat mn maag in het rond draait, maar dat is laatste twee dagen weer minder.
    Zou het kunnen dat ik zwanger ben? Wat denken jullie? Zijn dit kwaaltjes die je in begin van een zwangerschap kan krijgen? Of zou het in mn hoofd zitten omdat ik het erg graag wil en ik er misschien te veel met bezig zijn.

:( :oops:

Groetjes bloemetje

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    kijk eens bij het onderdeel 'zwanger zijn -> eerste symptomen', misschien vind je daar wat je zoekt.

3. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

May 11, 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Hoi,
    dank je wel, ik ga daar eens eventjes kijken.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ;)

5. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Zou kunnen .. Maar het zou ook ontpillen kunnen zijn ... Ik had de eerste maand ook van alles wat zou kunnen duiden op een zwangerschap .. Maar werd gewoon ongi ..

6. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

May 11, 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Hoi,
    Ik denk zelf niet dat het ontpillen is, ben al maand of drie van de pil af. en dit heb ik de vorige maanden niet gehad met het ontpillen.

groetjes.

7. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Oke... Ik dacht dat je vorige maand was gestopt met de pil ;) ... Maar dan zou je idd zwanger kunnen zijn ... Nog even afwachten... En dan vrijdag een testje wagen :)

8. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

Apr 28, 2008
    1,039
    0
    0
    Brabant!
    Hoi bloemetje,

Ik herken wel het een en ander wat je zegt. Je hebt allerlei kwaaltjes net als ik. Ik ben sinds afgelopen woensdag echt misselijk, soms duizelig. Ook heb ik af en toe last van mijn onderbuik. Niet echt pijn,maar gewoon het idee dat er daar in die buik iets bezig is! Soms heb ik het idee van ik ben zwanger, maar soms denk ik ook echt dat ik van alles in mijn hoofd haal omdat ik graag zwanger wil zijn! Ik denk dat er samen met ons nog een meer vrouwen zullen zijn die daar last van hebben! We zijn niet de enige hoor. Kop op en je zult het waarschijnlijk snel genoeg weten!

X Esther

9. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

May 11, 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    ga ik inderdaad proberen. ik hoop het zo, maar ja, misschien zit het ook in het hoofdje dat je vanalles gaat denken, het vermoeden en twijfel komt vooral door de buikpijn die al dagen in vlagen opkomt.
    stoelgang is ook minder dan eerst, normaal kan ik vrij vaak gaan, nu minder, maar misschien is dat ook door het weer beetje.

groetjes

10. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

May 11, 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Inderdaad,
    het gevoel of er wat aan de gang is in die buik. Maar wat, haha, we zullen het idd snel genoeg weten, hopelijk vrijdag. Ik hoop dat de :evil: wegblijven.

wanneer heb jij je nod?

gr.

11. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

Apr 28, 2008
    1,039
    0
    0
    Brabant!
    Ik heb mijn NOD morgen! Ik vind het echt heel spannend. Soms voelt het net of ik ongi moet worden, maar dat het niet doorzet. Ik vind het echt reuze spannend. Aan de ene kant wil ik het graag weten en aan de andere kant ook niet. Het maakt me wel wat onzeker. Stel nou dat ik toch ongi wordt, dan zal ahet echt een vieze tegenvaller zijn. Maar goed, dan wordt het gewoon op naar ronde 2. Is dit ook jullie 1ste ronde?

X Esther

12. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

May 11, 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Hoi Eppie,
    Dit is ook onze eerste ronde. spannend hoor. wanneer wil je gaan testen?
    over twee dagen? of morgen al als ze er nog niet zijn?
    Ik hoop voor je dat het raak is.
    Laat je het weten?

Groetjes

13. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

Apr 28, 2008
    1,039
    0
    0
    Brabant!
    Ja hoor bloemetje, ik laat het zeker weten. Ik wil nog niet meteen gaan testen als ik nou niet ongi wordt, maar nog ff een paar dagen wachten (als me dat lukt!). Als ik dan voor het weekend nog niet ongi ben ga ik testen. Ik ben altijd een hele regelmatige met mijn cyclus. Kan mijn klokje erop gelijk zetten! Maar dan zul je altijd zien dat het nu wel op zich laat wachten!

Wil jij dan wel meteen gaan testen?

X Esther

14. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

May 11, 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Ik kan ook mijn klok gelijk zetten op mijn menstruatie, ik denk dat als ik vrijdag niet ongesteld word dat ik dan zaterdag wel ga testen, ik ken mezelf, ik kan niet zo lang wachten haha.

groetjes

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

Apr 28, 2008
    1,039
    0
    0
    Brabant!
    Nee ik kan normaal gesproken ook niet echt wachten, maar probeer het wel te doen nu!
    Ik hoop echt dat de duiveltjes niet komen en dat het positief is! Voor ons beide natuurlijk!

X Esther

Share This Page