Ik kon niet meer wachten met testen, bij mijn eerste zwangerschap testte ik ook licht posi 4 dagen voor NOD, dus dacht waag het erop. Dit maal met een kruidvat test. Ik niet goed gelezen en er gewoon op geplast moet je er blijkbaar met een pipetje op druppelen!Test gaf ongeldig aan! Hoe vangen jullie dat op in zo'n pipetje?
In een bakje je urine opvangen en dan met pipetje wat urine opzuigen en dan ook maar 4 druppels op de test laten vallen!!!! niet meer hoor omdat er dan teveel urine op de test komt en hij nog niet betrouwbaar is zeg maar... Succes!!!!!!!!!!!
Daar heb ik speciaal van die plastic wegwerp bekertjes voor gekocht. Dus plassen in het bekertje, pipetje erin en wat urine opzuigen. Vroeg je je niet af waarom die pipet erbij zat?
In al mijn haast zag ik dat pas na het testen Kom net terug van het strand en zie dat er een beetje bloed in mijn slip zit, kan dat zijn omdat ik over 3 dagen ongesteld moet worden (heb ik anders nooit!) of heeft dit met een evt. zwangerschap te maken?
Hey Bobbie, Bloed kan idd 2 kanten op.... Of je wordt ongi, OF een innestellingsbloedinkje. Aleen een test geeft uitsluitsel he?
2e test wel goed gedaan, maar negatief! Maar ja tis 3 dagen voor NOD dus wie weet..ik zal braaf afwachten. En anders op naar de septemberronde!