Hoi, Een lekkere vraag om mee te beginnen. Maar ik heb sinds een paar dagen moeite met ontlasten. Daarbij ook een krampend gevoel in m'n onderbuik. Het voelt net iets anders dan met een ongi. Gisteren bijna flauwgevallen daardoor. Vanmiddag heb ik een zwangerschapstest gedaan, en daar kwam een licht lijntje tevoorschijn. Ik zit nu rond m'n NOD. Dus over een paar dagen een tweede test ertegenaan voor de zekerheid. Maar kan dat gevoel en de moeite met ontlasten een symptoom zijn?
Ik heb daar al weken last van. Ik zou idd nog een testje doen, maar een streep is een streep! Welke test heb je gebruikt?
Hcg kan verstoppingen geven, dus het kan zeker een syptoom zijn. Maar een streep is een streep, dus volgens mij ben je gewoon zwanger.
gefeliciteerd.. streep is streep toch?? en wat die darmen betreft.. ik heb er ook erg veel last van.. zo erg dat ik denk dat het een mk wordt terwijl ik heel goed weet dat het mijn darmen zijn. ik reageer overal op qua voeding.. erg vervelend.. heb nu maar actimel gehaald, misschien helpt dat..
Ik heb er juist geen last van gehad. Begin het nu soms iets meer te merken maar ik had eerder diarree. Moest wel 3x per dag naar de wc. Anders morgenvroeg weer even testen. maar in principe is een streep een streep! Welke test heb je gebruikt?
Hoi Janka, Heb ik ook! Moeilijke ontlasting en krampen die komen en weer weggaan...en net iets anders zijn dan ongesteldheidskrampjes. Als ik ongesteld moet worden houdt de kramp aan....nu dus niet. En gister dus inderdaad positief getest 2x met clearblue digital met indicator. Hou ons op de hoogte!! Spannend!!!!
Ik ben blij dat het trekkerige krampen bij een zwangerschap kan horen (dan is het tenminste begrijpelijk). Maar ik hoop niet dat dit gevoel nog duurt zolang hcg in m'n lichaam is. Dan ben ik nog wel even zoet. Bedankt voor jullie reacties.