hoi hoi, heb me net voorgesteld in het daarvoor bestemde topic, Maar ik heb een aantal dagen geleden een test gedaan van kruidvat. Met als resultaat een heel vaag roze streepje bij de T en gewoon een dikke streep bij de C. (controle). Ik wist dus niet of die nou positief of negatief was. DUs heb er vanochtend nog een gedaan. Weer van kruidvat. (die 2 voor 5 euro) En weer een lichtroze streepje! Maar is het nu wel of niet positief, omdat ie echt erg licht is. En het was niet na een uur laten liggen, het was meteen met 5 min al zichtbaar. Ik heb er geprobeerd een foto van te maken! (foto is wel van na een uur, ik had er niet eerder aan gedacht! sorry!) Nu moet ik er wel bij zeggen dat het moeilijk te fotograferen is, op de foto is het minder goed te zien. http://i13.photobucket.com/albums/a296/evelienkawasaki/IMG_9143.jpg Wat denken jullie?
Ik denk dat ik je mag feliciteren KV 2 voor €5,- zijn zeer betrouwbaar! Testte zelf ook positief, per 2 dagen zag je de 2e lijn steeds donkerder worden.
ik vind het heel spannend! Ik hoop zo dat ie positief is! ik heb mezelf voorgenomen om donderdag pas weer een test te gaan doen. ik wil graag een duidelijk lijntje!
Spannend hoor! Ik hoop voor je dat je het tot donderdag uit kan houden, vond het zelf erg spannend en testte vrij vlot. Hoeveel dagen voor/na NOD zit je?
Oehhh er is een streepje te zien, spannend meid. Hopelijk mag ik je feliciteren zodra je het zeker weet : D
Deze is positief hoor Je zit nog voor je NOD dus erg spannend HCG verdubbelt met 2 dagen Dus als je over 2 dagen weer test is hij duidelijker Heel spannend hoor En de kv 2 voor 5 zijn heel betrouwbaar! Als hij namelijk negatief is blijft hij spookachtig wit
ik zie ook een streepje maar ik snap je onzekerheid . De 22ste he? Das gelijk met mij. HIer nog geen vaag streepje te bekennen als ik een test doe dus ik ga je echt even feliciteren met jou streepje. Ik heb m nog nooit 'vals' gehad
aaaaah als ik jullie reacties lees, krijg ik meer hoop dat het goed zit, ik kan niet wachten tot donderdag! maar ik moet geduld hebben
Ik zie heel duidelijk een streepje hoor, gefeliciteerd!!! Zo'n streepje krijg je echt niet als je niet zwanger bent, wen maar alvast aan het mamaschap
Hoi Hoi, Ga je vast voorzichtig feliciteren. Bij mij was het hetzelfde ook voor mn nod zo'n vaag streepje misschien nog wel vager....Overigens heb ik toen de clearblue digitaal gekocht en die gaf aan zwanger....kan heel slecht tegen onzekerheid Veel succes! Groetjes lysanne
hoi ik had ook zon streepje als jouw voor me nod en ik ben toch echt zwanger zoals je kan zien alvast gefeliciteerd
Kun je op de testen van de KV eerder resultaat zien als die van clearbleu? ik heb mijn NOD de 24e, maar wil eigenlijk morgen een testje wagen... Spannend! Ennuh aan je foto te zien zeg ik....'ZWANGER'!!
geen flauw idee of het met die van kv eerder te zien is, ik was gewoon te ongeduldig! Voor mij is dit allemaal nieuw hoor