kruidvat test werkt niet ..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Linnda, Jun 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    tsja heleen,ik had het ook na de afleestijd,heb het de dag daarna gedaan ook weer na de afleestijd (wel een vage streep vóór de afleestijd,maar was meer schaduw. Ik heb mijn man er ook 1 laten doen voor de zekerheid en bij hem kwam er niet. Ik las op een forum dat het ook kan zijn dat het dan gewoon nog te weinig HCG is, Overigens worden mijn strepen niet donkerder,dus ook ik weet nog niks hihi. morgen HA. Mocht ik zwanger zijn dan ZWEER ik voortaan bij de kruidvat 2 voor 5. ZO niet,dan zijn ze dus echt MEGA onbetrouwbaar na de afleestest (zie mijn album)

Kuss

2. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    haha dank voor je bericht katootje!

Heb je inmiddels nog een test gedaan?

Ik ga wachten tot donderdag/vrijdagochtend. Mocht ik zwanger zijn dan heeft hcg tijd gehad zich te verdubbelen (2x) en moet er tocht wel iets te zien zijn?

kusss

3. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    hoi hoi Helena,

Houdt me op de hoogte!! ben razend benieuwd!! Ik hoop het voor je joh!!! WAUWWW je bent al zes dagen overtijd!! Zou super zijn!!

Ik ben vandaag bij de dokter geweest ;) mijn verhaal staat getypt in het stukje van de vage testen ;) hihi....

XXX

4. Chica Chique

Jan 20, 2009
    14
    0
    0
    ass adv
    Almere
    Hoi Meiden,

ik word echt niet goed van mezelf;-((( En jullie berichten maken me nog onzekerder! Ik ben waaschijnlijk gewoon niet zwanger, echter ben ik wel 10 dagen "over tijd".... Kruidvat testje (2 voor 5) heb ik allemaal negatief maar als ik zo bij jullie lees krijg ik hoop. Hoop die ik eigenlijk heel vervelend is.... Zal ik dan toch maar nog een duurdere test kopen. Ooooh echt gek word ik inmiddels! Die onzekerheid, bijna ondragelijk! En ik zit pas in ronde 1........

5. joyce1990

joyce1990 Actief lid

Feb 14, 2008
    385
    0
    16
    Female
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    geen problemen gehad met die test...

en proficiat

6. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    @kaqtootje, ga je stukje even lezen bij vage testen.

Nog steeds niet ongi, temp 37.2 weer. Morgen ga ik testen voor ik naar mijn werk ga. Durf bijna niet meer stom hè..

7. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    nee hoor niet stom

8. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    @didiq

Hoi hoi! waarom krijg je hoop van onze berichtjes? hihi.... als Kruidvattest zegt negatief,dan is hij echt negatief en dan zie ik geen hoop meer :-S

Mij lijkt het dus niet nodig om hoop te hebben als je negatief test. Mogelijk is je menstruatie wat verlaat door de spannende tijd? Ik zou rustig afwachten hoe moeilijk het ook is. Negatief is negatief. Succes,ik hoop dat het snel raak is ;)

Groetjes!!!

9. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    @ Helena,
    ben je bang voor een teleurstelling? Dat heb ik vaak wel! Dan denk ik;och het zal toch wel weer niet,snap niet zo goed waarom ik weer een test doe hihi. Ik duim voor je!! Ik hoop het zo voor je!!

Liefs.

10. grace86

grace86 Nieuw lid

Jul 1, 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had de test van 7,50 en die was nega...
    op mijn nod dag.. nu 3 dagen later nog niks.
    morgen maar testen met cb

11. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    Hi Katoo,
    nou weer niks!
    Hoge temp , nega test...

begrijp er niks van.
    Misschien dokter bellen voor bloedtestje?

kuss

12. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    hej meissie wat balen zeg!!!ik hoop echt dat je binnen kort zekerheid hebt en anders maandag huisarts bellen hoor.maar kan ook al nu omdat je al een week overtijd bent!

knuffel

13. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    hoi Helena,ik zou idd ff dokter bellen,maar ja mijn verhaal is ook niet opbouwend
    oooooh meiden de spanning is om te snijden! Ik heb net de dokter gebeld en ik heb NOG geen duidelijkheid. De uitslag is er maar de assistente deed VAAAG. Mijn HCG uitslag is binnen en ze zei eerst dat het waarde 2 was. Ik zei; oh dan ben ik dus niet zwanger? Daar gaf ze geen antwoord op.

Daarna zei ik;vaag want ik heb gister wel weer positief getest. En als ik niet zwanger ben moet ik nu de voorgang bespreken met de dokter,maar ik vind het toch vaag want ik voel me ZO zwanger. Toen begon ze opeens met: Ja maar het is nog heel jong he met een waarde van 25?!?!?!!

dus ik zeg HUH ben ik nou wel of niet zwanger? Toen zei ze; ik overleg het even met de dokter,kun je vanmiddag terug bellen? PFFFFFFFFFFF NOG GEEN DUIDELIJKHEID. En wanneer ben ik nou zwanger?? Als je HCG 2 is ben je toch niet zwanger? maar in andere tabellen lees ik weer dat je tussen 0 en 5 twee weken zwanger kan zijn. Wat een ware hel dit zeg!!! VRESELIJK!!! weet iemand hier hoe het zit?

14. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    hej meid wat een onduidelijkheid zeg!!!!
    hopelijk hoor je straks meer!!!

liefs

15. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
  16. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    @snippie dank voor al je lieve woorden, wie weet brengt de zomer ons allemaal mooie tweede streepjes, jou in het bijzonder.

@ katoo wat een verhaal! hoe is het nu?

Ik ga straks bloed laten prikken, heb gister voort werk en uit werk nog test gedaan, niets...

Borsten zijn wel nog opgezet, temp hoog, ik weet ht niet. Heb liever een paar rot dagen omdat ik ongi ben dan deze vresleijke onzekerheid. Mijn man is nog positief en hoopt erg op positieve afloop.
    Heeft mij gister verrast met etentje.

xvoor jullie allemaal. GEniet van het mooie zonnetje.

17. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    hej meissie wanneer krijg je daar de uitslag van?
    ik hoop zo dat je toch zwanger bent!

knuffel

18. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    Katoo hoe is het nu? Weet je al meer?

xx

Share This Page