Wel of niet??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sjudith, 25 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wie heeft er ook ervaring met de cb test...ik zie echt een dun lijntje...
    HELP :$ :(

2. appelthee

appelthee Niet meer actief

hey hoi,

ja dat had ik dus ook, en een dag later negatief.. haha zoals iedereen zegt ga lekker de kruitavt 2 voor 5 eurie halen en je hebt meteen duidelijkheid....

maar ja streep is streep stond ie er binnen de aflees tijd?

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik zie hem ook. Heb nu hetzelfde probleem met een MatCare Ultra... Zie een wazige schaduw aan een 2e streepje...

En niet paarsig, maar licht grijzig... Ik kan pas morgen testen officieel en lees vaak dat de MatCare testen niet zo gevoelig zijn ;)

Ehm idd haal die kruidvat test, maar ik zie hem wel hoor :) Ben je over tijd?

Liefs!

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb hem afgelezen binnen de jusite tijd!
    En kon eigenlijk pas vanaf morgen testen deze is van gisterenavond!

:( onzekerheid allemaal :(

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja je wordt er niet goed van :( Zit ook met dat dilemma :(

Heb je nog testen? test dan morgen vroeg nog eens :)!

Liefs

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zie hem ook , ik zou morgen of overmorgen nog eens testen en idd met kruidvat 2 voor 5 euro ...

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Bij de cb testen (+) moet de verticale streep net zo dik zijn als de horizontale. Dit is een pennestreepje en dat betekent over het algemeen negatief, heb ik van veel meiden begrepen hier.

Uiteraard kun je altijd even een extra testje doen van kv.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb 1x ook z,n penstreepje gehad en toen was ik ook niet zwanger. Maar ik heb nu ook getest met CB en in het begin kreeg ik ook een penstreepje en was toch echt zwanger. Ik zou morgen opnieuw testen met een kv test

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    even opnieuw testen bij de een geeft ij een pennenstreepje, en is hij posi bij de ander nega, bij mij geeft clear blue altijd een pennenstreepje probeer een gevoelige test ik ben zeer tevreden over kruidvat testen, maar sensitest is ook heel goed bij mij.

10. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik heb het een paar keer gehad zon pennestrepje van cb maar ik was echt niet zwanger doe is zon kruitvat test ndie zijn heel betrouwbaar en als die positief aan geeft dan ben je zeker zwanger sucees

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Vind het wel erg slecht van zo'n clear blue test en daar betaal je dan ook zoveel geld voor denkend dat je een goede test hebt ........

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hey juud ik duim voor je! Hier vanochtend een negatieve test en heb nu ook zoiets van laat maar ff. Want met pijnlijke borsten en gisteravond ongesteldheidbuikpijn en geen ongesteldheid zou je toch iets vermoeden maar goed.
    liefs

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik zou niet afgaan op zo'n pennestreepje, hij moet echt even dik zijn. Ik heb niet zulke goede verhalen gehoord over deze test. Die van KV (die duurdere) werkten bij mij iig heel goed (duidelijk negatief in ronde 2, en meteen een dikke streep in ronde 3), en die geven ook plusjes, net als deze (zie album).

Succes!

14. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Hoi,
    Helaas was dit bij mij ook negatief. Ik testte ooit op woensdag met net zo'n licht streepje als jij en zaterdag werd ik ongi (1 dag overtijd). Waarom test je niet met de CB digitaal met indicator? Hiermee kun je 4 dagen voor NOD testen. Bij mij was deze meteen positief en ik hoefde ook niet meer te zoeken naar (vage) lijntjes.
    Het komt wel even wat harder aan mocht er 'niet zwanger' komen te staan maar je weet wel meteen waar je aan toe bent.

Succes!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej meiden!
    heb weer getest en helaas negatief!

Heb nog een poging tot bellen gedaan met CB maar wate en eikels zijn dat zeg :(

Op naar ronde 8 :(

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    weer een les nooit meer clear blue !!!!

Kl*te zeg , stiekum ben je al erg blij en dan dit ....

17. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    Hoi Judith en alle anderen,wat erg zeg dat je zo'n streepje krijgt en dan waarschijnlijk niet zwanger. Ik zou ook hebben gedacht dat ik zwanger was hoor!

Al die meiden die het zo graag willen en zo'n test doen gaan toch al helemaal gelukkig naar de dokter? Dan sta je daar toch een soort van "voor schut" omdat het niet zo blijkt te zijn. Verschrikkelijk! Ik boycot voortaan clear blue ;)

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Baaalen zeg :(

En ik vind het echt achterlijk van CB, ze zijn de DUURSTE en niet bepaald geweldig. Ik was zelf heel blij met de iets duurdere KV die ook een kruisje geven, en de predictor is de enige test die er nog mooi uit ziet na die drie weken. De kv testen vergelen veel meer (blegh).

Ik duim voor meer positieve testen de komende ronde!

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Enige van CB die ik wel prettig vind, is de digitale. Daar staat op zwanger of niet zwanger.
    Helaas tot nu toe alleen maar NIET zwanger gehad hihi.

20. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hopelijk komt er snel "ZWANGER" bij jullie allemaal ;) (en mij hihi)

Deel Deze Pagina