Hallo meiden, Morgen is mijn NOD, maar was heel ongeduldig en aangezien ik klachten heb die ik nooit eerder gehad heb, heb ik vandaag getest met ochtendurine. De gewone CB die je ook 4 dagen vóór NOD kunt doen geeft een zeer dun lijntje. KV (2 v 5euro) blijft wit. Wat is jullie ervaring met deze testen? Geeft CB ook fout positief? Ik zou heel graag jullie ervaringen willen horen. Alvast bedankt voor jullie reacties! Liefs,
is het op de cb een pendun streepje? als dat zo is dan is die negatief,ik had dat afgelopen maand ook zo een streepje dacht dat ik zwanger was maar was niet zo anders ff foto plaatsen kunnen we mee kijken.
ben bang dat die nega is die van cb,, al je zwanger bent zijn ze echt duidelijk en die van de kruidvat is meestal gevoeliger dan de cb succes
Hi, Bedankt voor jouw snelle reactie! Ja pendun is een goede beschrijving. Wat balen dat die tests ons voor de gek kunnen houden. Gelukkig was ik nog niet aan het juichen Komende dagen worden weer spannend! Wat is jouw ervaring met ZW-tests? Heb je adviezen?
Hoi, Bedankt voor je reactie! Moontje zei inderdaad hetzelfde. Even blij voor niets. Het wordt weer afwachten.
Hi naatje, Vanochtend lukte niet de foto's te uploaden. Als het goed is, staan nu 2 foto's in mijn album. Ik ga kijken of de foto's kan verkleinen. Wil je alvast kijken?
ik heb even gekeken maar als je in mij album wil kijken daar staat er ook een, dan zie ik duidelijk een verschil niet om flauw te doen. maar ik zo er niet om juiche dat is natuurlijk persoonlijk. hoelang ben je alovertijd dan?
dit is idd een foutieve. heb ik ook gehad met deze test. en was zelfs nog duidelijker te zien. wacht even paar dagen af
HOi, Ik zie net dat je die lijn op de foto niet goed meer ziet. In daglicht is het gewoon zichtbaar, maar heel dun. Ik durf ook nog niet te juichen . Morgen is mijn NOD, ben een beetje vroeg. Deze CB zou 4 dagen voor NOD ook werken. Ik heb net Clearblue gebeld. De adviseur vertelde dat dergelijke resultaten weleens voorkomen en dat een pendun lijn geen neg. en ook geen positief resultaat is. Een breder lichte lijn is wel gewoon positief. Zij was heel aardig en stuurt meteen een nieuwe test voor mij op
Daniellu, ik zie wat je bedoelt met jouw ZWtest. Bij jou zie het heel duidelijk een dikke +. Wie weet hopelijk komend week voor mij ook
jaa ik hoop t voor je, helaas was mijn plus niet tot 9 maande.. ik vind t altijd eng als mense zo vroeg blij zijn de klap komt dan harder aan! toen mijn plus er kwam was ik 4 dagen overtijd, ik ben zelf niet meer van het tevroeg testen ik word er gek van! maar dat ben ik haha ik blijf je even volgen ben benieuwt! succes en ik spreekje hopelijk snel aan om je te feliciteren !
Sorry, ik wist niet dat het mis was gegaan. Vervelend! Ik was van plan om te wachten tot een wk na NOD, maar heb zoveel klachten ervaren dat ik echt benieuwd ben. Ik ga nu maar wachten tot na de kerstdagen. Ik laat je weten. Hele fijne feestdagen en moge het nieuwjaar ook jouw wensen doen uitkomen Liefs,
Ik had vanochtend gebeld met CB en zij vertelden dat het dan om een mislukte test gaat. Op hun site heb ik niets kunnen vinden bij ZWtesten. Moet ik onder iets anders kijken? Groetjes,