Ik heb vandaag een kruidvat test gedaan.maar op 1 vakje was een heeel licht streepje te zien,egt heel lichtjes,wat betekent dat?? ik moest 9 aug ongi worden?? wat denken jullie???en deugt de kruidvat test wel???
waser op maar 1 vakje een licht streepje te zien of had een vakje een streep en eentje een licht streepje?
Je zou zeggen dat het zwanger is... Maar ik heb persoonlijk niet zulke goede ervaringen met de kruidvattesten... Ik had tijdens mijn langste cyclus (45 dgn) ook een controle streep en een vage streep, maar werd wel ongi...ik ben dus zeer huiverig met te zeggen van streep is streep... Maar anderen hebben er wel hele goede ervaringen mee dusssss Ik ga toch voor je duimen dat het zo is!!! En anders ff voor de zekerheid een ander merk proberen over een aantal dagen... Dussss snel nog ff naar de drogist en een ander merk halen en maandag nog es proberen.... DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM (voor een posi test) !!! Groetjes Silla
ik heb ook altijd een kruitvat test en die zijn altijd nog goed geweest. ik had ook een heel licht streepje en ik was zwanger.het lichte streepje komt waarschijnlijk omdat je nog niet genoeg hcg hormoon in je lichaam hebt.je zult zien na 2dagen dat het streepje dan duidelijker wordt.
Kruidvat testen zijn prima testen hoor. Als je het zeker wilt weten kun je maandag of dinsdag nog een test doen en dan zou het streepje duidelijker zichtbaar moeten zijn. Succes !! Lotte.
Ik heb persoonlijk ook niet zo goede ervaringen met kruidvat testen. Ik had ook een vage streep terwijl ik niet zwanger ben. Maar test van de week nog een keer en ik hoop voor je dat het positief is.
Ik heb de eerste keer ook een kruidvattest gebruikt en na 1 dag overtijd gebruikt, kreeg ik dus ook ene heel licht streepje die je net kon zien. Dus die maakte mij wel heel onzeker. Twee dagen later heb ik maar een clearblue test gehaald en die gaf een licht kruisje aan. Nog onzeker, maar heb de dag erna bij de HA laten testen en was dus inderdaad gewoon zwanger. De digitale clearblue is wel heel duidelijk die zegt gewoon zwanger en geen kruisje of dergelijke. Succes! Groetjes Anna.
ik heb bij beide voorgaande zwangerschappen die van kruitvat gebruikt en ja kan er niks negatiefs over zeggen eerlijk gezegd... succes meid en gooi er nog een tegenaan zou ik zeggen weet je het zeker..