In maart ben ik gestopt met de pil. Precies 27 later werd ik netjes ongesteld en dat is elke keer 27 dagen gebleven. Nu zou die 27ste dag morgen moeten zijn en dan maandag de eerste dag van mijn nieuwe cycles. Tot mijn grote verbazing ben ik vandaag al ongesteld geworden (of iets wat daar erg op lijkt). Komt dit vaker voor en kan dit kwaad?
@Junto nee hoor dat kan geen kwaad, heb ik ook een keer gehad, telkens een cyclus van 24 dagen en een keer tussendoor van 23 dagen. Niks aan de hand hoor!
nee hoor dat kan heel goed zelfs, en je mag in je handen knijpen dat je direct zo'n mooie cyclus hebt terug gekregen... kijk maar onderaan bij mijn banner zie je dat het bij mij ook iets verschilt nu de laatste 3x 26 dgn maar dat kan zo maar weer ineens veranderen dus geeft niks meid, je hebt een mooie cyclus.. succes
@Smoekie: ik ben idd erg blij dat het na het stoppen van de pil gelijk netjes is begonnen, vandaar dat ik mij nu toch een beetje zorgen maakte. Maar da's dan gelukkig nergens voor nodig. Al had ik natuurlijk liever gehad dat het even een maandje of negen weg zou blijven Nu maar weer vol goede moed op naar ronde 6
Helemaal niks om je zorgen over te maken hoor Het kan een dag of 5 gaan verschillen, maar dat is niets zorgwekkends. Echter ik las dat je zei dat je normaal morgen (zondag dan neem ik aan) ongesteld zou worden en dan maandag je nieuwe cyclus begint? Je nieuwe cyclus begint op de dag van je menstruatie, dus vandaag ongesteld= 1e dag nieuwe cyclus. Groetjes, Elisje
Ik zou normaal gesproken morgen (zondag idd) mijn 27ste dag hebben en dus maandag ongesteld worden = dus nieuwe cyclus. Nu is dat dus idd vandaag al. Moet overigens zeggen dat ik er nog niet zoveel last van heb als normaal. Heb niet echt veel klachten, maar wel altijd zo'n weeig gevoel in mijn buik. Nu heb ik alleen iets gehad wat meer op kramp lijkt. Nou ja, we zullen wel zien. Maar weer ff de agenda erbij pakken