Hoi Kan morgen pas testen maar ik ben toch nieuwsgierig kan me bijna niet bedwingen..Kheb krampjes borsten zijn zachter en voller(denk ik toch) Zou het verstandig zijn nu te testen? alvast bedankt Groetjes sara (als er nog meiden zijn die moeten testen..Die morgen hier gerust hun verhaal doen!) groetjes
hey hey, spannend joh meid. testen kan altijd, alleen is de kans dat het negatief uitvalt groter dan wanneer je even wacht. Ik weet dat er meiden zijn die al voor hun NOD positief testen, maar ik weet ook dat er meiden zijn die pas veel later positief testen. succes! ennuh laat je het even wetn? liefs Angela
Hoi heb juist uit nieuwsgierigheid mijn temperatuur eens gemeten dies 37.5!!!! dus zou het kunnen?? Alvast bedankt groetjes
tuurlijk kun je al testen en ondanks dat je misschien een positieve test kan hebben kan het nog zo zijn dat je evengoed ongesteld wordt... ik kan ook niet zo goed wachten hoor maar ik vindt hij is pas echt positief als je na 1-2 wkn nog positief test .. succes
Hoi..Kon me niet bedwingen en hij is negatief.. Maarja afwacht , mijn NOD is morgen pas en het kan ook zijn dat ik later positief test we zulle wel zien zeker.. groetjes
gewoon proberen (is moeilijk ik weet het) een beetje geduld te hebben, vele gaan de mist in omdat ze te vroeg testen en dan positief terwijl ze later toch ongesteld worden omdat er tijdens de innesteling o.i.d iets misgegaan is waardoor het eitje toch afgestoten wordt... die meiden zijn vaak ff helemaal de weg kwijt en teleurgesteld(logish ook wel) maar daarom zegt de gyn ook altijd dat het het beste is om te wachten met testen tot 1 week na je nod...(zijn er natuurlijk niet veel die dat halen ) maar tis niet voor niks dat men dat adviseert.... het kan bij een (te)vroege positieve zw.test nog alle kanten op.... succes meid
Als ik jou was zou ik nog 2 of 3 dagen wachten ( geduld is een schone zaak ik weet het) maar zou toch jammer zijn als je nu negatief test en dus teleurgesteld bent en misschien over een paar dagen wel positief test.. nog even geduld meid succes xxx
Oh, passoatje, spannend!! Ik kan morgen ook testen, maar ik kan me ook bijna niet bedwingen, ook vanwege die gevoelige borsten en krampjes enzo. Ff geduld nog maar.... Morgen weten we meer!
Ik ook, maar ik wacht nog een paar daagjes langer af..ik denk dat ik ergens aankomend weekend ga testen... Het is ook de 1e ronde voor ons enne ik weet niet of me cyclus weer 25 dagen is of misschien wel langer.. Succes meiden!!
Ja meiden veel succes en ik hoop dat het voor mij ook goed nieuws mag zijn Duime omhoog zou ik zeggen \/
pasoatje...welke test heb je gebruikt als ik vragen mag? De duurdere testen zoals predictor en clear blue staan bekend dat ze pas een hoger hcg meten... Ik geloof dat de aphotheek thuismerk test minder hcg nodig heeft... Spannend hoor...duimen draaien hier!
Ik ben ook echt weer erg bezig. Ik kan officieel pas over drie dagen testen heb afgelopen maandag met predictor getest negatief. Vandaag (dom ik weet het met de midstream weer vet negatief. Ik ga er gewoon van uit dat het game over is deze ronde en dat iik morgen mn duivels kan verwelkomen. Ik geeft het op
Wat erg voor je meid!! maar wie weet komt alles nog op zijn pootjes terecht! ik duim in ieder geval al voor je Ik hoop dat het voor mij ook goed nieuws mag wezen Maarja afwachten maar...Morgen is pas mijn NOD mag ik dan al testen? of wacht ik niet beter een paar daagjes want heb vandaag getest en die was negatief.. Dus jah Duime maar Knuffel sara
Welke zwangere meid , had als eerste kwaaltjes =>krampjes net zoals je je ongi moet krijgen? verder heb ik heeel veel puistjes op mijn rug en zachtere borsten en een beetje gevoelige tepels.. Hopelijk kan iemand mij een beetje op mijn gemak stelle knuffel sara
Ik vind het altijd verbazingwekkend hoeveel er getest wordt!!!! Heel begrijpelijk hoor, want wachten duurt zoooo lang. Volgens mij valt er veel geld te verdienen in de zwangerschapsbusiness... Ik test inderdaad pas als ik een week overtijd ben, dan weet ik het meteen zeker en zo bespaar ik een hoop geld, want die testen zijn echt duur! En van dat uitgespaarde geld verwen ik mezelf dan natuurlijk weer met een heerlijk flesje parfum ofzo als ik weer ongi ben, als troost En daar word ik dan weer heel blij van.
Eigenlijk moet je ook gewoon wachten tot je overtijd bent......of als je het toch echt bijna zeker denkt te weten...
Ik heb hier in de webwinkel al een paar keer 3 testen gekocht voor 7,85 dus ik vind dat wel meevallen zo duur de eerste keer heb ik er 3 van clearbleu gekocht maar dat koste me 20 euro maar ik wil dat dan perse z.s.m. weten want 3 dagen voor de nod denk ik aan niets anders en kan ik mijn gedachte ook niets op iets anders zetten dan test ik en het is tot nu toe geen een keer raak geweest maar dan baal ik wel maar kan ik mijn gedachte tenminste weer op iets anders zetten. Achterin mijn gedachte denk ik wel van misschien wel maar dan krijg ik meestal toch wel voorgevoel dat ik ongi wordt of ik test op mijn nod dag weer maar ik ben er dan niet meer zo mee bezig. Ik kan het in ieder geval ook echt niet laten en dat geld maakt me dan ook echt niet uit.
Nou, ik bedoel het niet eens voor het geld...maar meer om jezelf niet gek te maken.. Ik zie het hier zoveel, meiden die elke maand denken dat het raak is en ik-weet-niet-hoeveel testen er tegenaan gooien.. En hoe zeer ik het ook begrijp, ik maak me dan ook een beetje zorgen om ze...snappie...
Voor je NOD testen is inderdaad erg zonde en ook nog eensuper link. Er bestaat dan gewoon een kans dat je posi test terwijl je gewoon op je NOD omgi wordt, omdat de innesteling oid fout is gegaan.....Als je niet test kom je daar nooit achter en blijven teleurstellingen je bespaart...