Kruidvat test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ikhouvanjou, Feb 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

Feb 15, 2011
    144
    0
    0
    Hallo meiden,
    ik las overal over een zwangerschapstest van de kruidvat 2 voor 5 euro dat die erg goed zijn.
    nou keek ik op de site online shop van kruitvat , en nou zie ik alleen 1tje van kruitvat voor 7,49 ?? is dat die jullie ook gebruikt hebben?
    dan bestel ik die even :D

dit is de link dan kunnen jullie zelf ff kijken : Kruidvat Zwangerschapstest Luxe (Zwangerschap, test)

2. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

Jan 13, 2011
    299
    0
    0
    Nee dat is toch een andere. Ik denk dat ze online niet te bestellen zijn en alleen in de winkels liggen! Het is een wit doosje met 2 testen voor 4,99. Het ziet er niet uit als een zwangerschapstestdoosje (niet zo schreewerig als bv clearblue) dus mocht je iemand tegen komen moeten ze echt de kleine letters op het dosje lezen om te weten wat je hebt gehaald ;)

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ze liggen meestal ook op de alleronderste plank bij de zwangerschapstesten

4. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

Feb 15, 2011
    144
    0
    0
    oke thanks voor jullie reactie.
    ik heb dan van alle testen 1tje ..genoeg voor de komende maand

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die deluxe Kruidvattest is zo'n test waar een plusje op moet verschijnen.

Het rottige van die plustesten is dat het verticale lijntje van de plus even breed moet zijn als het controlestreepje. Pennestreepjes zijn veelal negatief. Deze test kan dus voor verwarring zorgen.

Mede daarom raad ik je aan toch op zoek te gaan naar de goedkoopste Kruidvattestjes.

6. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

Feb 15, 2011
    144
    0
    0

oke dankjewel, ja dat heb je ook bij zn andere test die is veel duurder en daar moet ook zn plusje komen te staan.

ik ga gelijk ff langs de kruidvat op mn fietsie :D

7. CenM

CenM Bekend lid

Dec 20, 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nee, de testen die ERG goed zijn, zijn die van 2 voor euro, witte doosje en geen plusjestest maar streepjestest.

Share This Page