kruidvat test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by juultjeT, May 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Werd vannacht wakker van de buikpijn en ja hoor:eek:ngesteld! Vanmorgen was mn temp weer gestegen naar 36.9, is een tempstijging normaal als je ongi bent? Ik dacht dat ie hoorde te dalen.....

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

Nov 13, 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij blijft hij ook altijd nog een paar dagen hoog als ik ongesteld wordt.

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oke.. ik las overal dat de temp vlak voor of aan het begin van je ongi moet zakken, maar dat gaat dus niet voor iedereen op. Nou ja, dit was de eerste cyclus die ik getemperatuurd heb, dus ik weet nu een beetje hoe het er bij mij uit ziet. Weer wat geleerd :D

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    He meid wat balen! Kop op met opgeheven hoofd die rode dagen door en weer gaan klussen :D achteraf vond ik het zo'n leuke tijd :D succes meid ik duim dat het deze ronde raak is!!:D en als ik je nog ergens mee kan helpen geef me gerust een pbtje ;)

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik ga zeker met opgeheven hoofd verder hoor. Ik had al verwacht dat ik ongi zou worden, dus een echte verrassing en teleurstelling was het niet. we zijn nog maar kort bezig dus nog vol goede moed! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik leer mijn lichaam nu goed kennen, dat is ook wat waard! Volgens de pendels moet het nu raak worden, of mn cyclus moet ineens een stuk korter worden. Vandaag ook 'zwanger worden' van etos gehaald, veel goeds over gelezen. Ben inmiddels bij les 4 van de FF cursus, echt leuk! Goede tip van jou! Hoe is het metjou en je zwangerschap? Bijna de laatste loodjes. Spannend! Wanneer ben je uitgerekend?

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Gelukkig meid:D blijft natuurlijk altijd even jammer! Wat goed dat je die pillen hebt gehaald! Baat het niet schaadt het niet toch ;)
    Geen dank leuk is het he...dat vond ik dus ook nu weet je waarom je bepaalde afscheiding hebt of pijn in je buik ...ik althans rond/tijdens ovulatie.
    Mijn pendels klopte trouwens niet ik had de meeste voor januari en ik werd al in december zwanger ;) ik pendel trouwens niet...vergat ik steeds te zeggen.
    Ja veel ups en downs gehad, maar nu gaat het weer lekker..alleen even een kuurtje tegen blaasontsteking wat echt heel anders voelt als je zwanger bent en heb ook al zo goed als alles gedaan voor de baby(kamer, kleren en spullen, kraamhulp enz) dus ik ga straks lekker niksen :D Ben 21 augustus uitgerekend pffff ben wel bang ook hoor :)
    Zijn jullie nu bezig voor jullie eerste kindje?

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oeh, gelukkig voor jou dat je pendels niet uitkwamen :) ik weet niet zo goed of ik in pendelen geloof, maar het is toch leuk. Hoop dat die van mij wel uit komen :)

Wat shit van je blaasontsteking. Wat is er anders aan als je zwanger bent dan?

Fijn dat je alles al klaar hebt! Kun je straks lekker genieten van je verlof, of werk je niet?

21 augustus! dat is al bijna ;) Waar ben je bang voor dan? Voor de bevalling? Dat het mis gaat? Je hebt toch al een dochtjertje, die is ook gezond :D is natuurlijk geen garantie voor de 2e, maar toch... of heb je nare ervaring met bevallen?

Mannn, ik heb nog nooit zo vreselijk buikpijn gehad tijdens ongi als nu. eerste nacht werd ik wakker van de pijn, overdag echt heel erg veel last gehad, gister kon ik niet slapen van de pijn, dus hup ibuprofen600 erin. vandaag overdag toch ook nog best wel last gehad. bluh..weet nu weer waarom ik met de pil begon op mn 16e :p verder voel ik me wel lekker nu, kom maar op met de vruchtbare dagen! hihi. Moet zeggen dat ik ook heel erg benieuwd ben wat mn temp deze maand gaat doen. Vorige maand schommelde deze zo, ben benieuwd of het nu stabieler wordt....

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Ja ik vond het ook heel erg leuk hoor! Hoeveel pendels heb je al en van wie?

Nou normaal krijg je echt pijn bij het plassen als je niet zwanger bent en als je zwanger bent dan heb je dat niet..iig ik niet ik plaste alleen heel langzaam en kreeg dus pijn in mijn buik...ook merk je weinig verschil, want ik bij niet zwanger valt het op dat je vaak moet plassen en kleine beetjes...nu heb ik dat sowieso door de baby die op mijn buik drukt dus dat is het grootste verschil eigenlijk.

Ja heerlijk, maar ik werk niet nee, maar we zijn bezig geweest een jaar lang met ons op te knappen ML en ik samen..althans ik alle spullen regelen en kopen en zoeken en hebben hier ook alles uitgezocht..wat een werk en ik zorg zelf 24/7 voor onze peuter ..dat kost meer tijd dan men denkt hihi dus ben erg blij als ik straks alles klaar heb en dan alleen maar huishouden beetje doe en leuke dingen :D

Ja snel al he, ja ik heb echt een zware bevalling gehad..zelfs mijn vk zegt het elke keer weer hahaha, maar uiteindelijk is ze net aan gezond geboren..ze kreeg bijna zuurstof te kort dus dan stap je er toch anders in dan de 1e keer..heb er 22 uur over gedaan..hoop dat het nu wat sneller zal gaan ;)

Oehhh dat klinkt niet fijn meid! Ben je al lang van de pil af? Zou ook kunnen dat je cyclus nu pas echt opgang komt he...daar merkte ik bv aan dat ik 2 rondes ook geen ei heb gehad ;) ongi duurde echt maar 2 dagen en klaar en toen ik weer echt de 1e keer ongi werd was ik de ronde erna meteen zwanger...was ook de 1e keer dat ik echt ontdekte dat ik echt een eisprong had en de andere rondes niet, maar dat hoeft niet zo te zijn hoor.
    Je temp daalt iig mooi! Spannend meid ik blijf met je meeleven hoor :D hoop echt dat het raak is deze ronde...maar is het nou jullie 1e kindje waar jullie voor gaan?

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik heb 4 pendels (staan in mn handtekening). Ben benieuwd! Ik hoop dat we deze ronde raak schieten:D Denk toch dat ik afgelopen ronde nog aan het 'ontpillen' was. Was zo moe steeds en veel kramp. Ik ben half februari gestopt met de nuvaring en ik had me er wel op ingesteld dat het ff zou duren voordat mn lichaam de boel op orde heeft. Heb 7 jaar lang anticonceptie gebruikt, dus dat is er ook niet zomaar uit denk ik. Voor deze ronde heb ik goede hoop!

Klinkt niet echt fijn, blaasontsteking als je zwanger bent. Mag je dan wel antibiotica?

Wat fijn dat je thuis kunt zorgen voor de kleine en het huishouden! Denk idd dat dat veel tijd een aandacht kost, ze zeggen toch niet voor niets dat huismoeder zijn een fulltimebaan is?! Maar het is mooi als dat kan, dat je niet hoeft te werken. Dat zit er voor ons niet in. Ik werk nu 37,5 uur en mijn man ongeveer 18 (hij is drumleraar en heeft nog niet zoveel werk). Volgend schooljaar gaat hij als het goed is wat uren erbij doen. Ik hoop dat ik tegen de tijd dat we een kleintje hebben 3 dagen kan gaan werken ipv 4. Voordeel is dat mijn man eind van de middag begint met werken en dan ben ik meestal al thuis. We hebben dus geen opvang nodig :D Maar goed, we kunnen niet van 1 inkomen leven (ik zou ook niet zonder werk willen hoor, ik vind het fijn om te werken).

Hoe oud is je dochter? En hoe vindt zij het om een broertje (zie ik dat goed in je onderschrift?) te krijgen?

Jee, klinkt niet fijn die vorige bevalling! Kan me voorstellen dat je er nu een beetje tegenop ziet! 22 uur pfffffffff wat een lange tijd! Ik hoop voor je dat deze bevalling beter en sneller gaat.

Heb je al dingen op de planning staan die je gaat doen als je daar straks de tijd voor hebt als alles klaar is?

Om eindelijk je vraag te beantwoorden: we gaan idd voor ons 1e wondertje!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Leuk! Mijn pendels kloptte niet, maar vond het erg leuk dat het gedaan werd...veel hadden januari en dus scheelde het niet veel...ik ken alleen Gimena in jouw lijstje!
    Ja dat is wel vervelend...toen ik aan het ontpillen was leek ik ook vaak het idee te hebben zwanger te zijn, waren er niet mee bezig dus het kon al eigenlijk niet..maar je lichaam houdt je wel voor de gek. Als je nu echt ineens erge last hebt kan het zijn dat je andere ongi's ook nog eiloos waren en dus ontrekkingsbloedingen..ik merk dat verschil erg goed! Dus extra goede hoop voor deze ronde :D

Ja ik moet zelfs AB, ik loop bij de gynaecoloog en het is absoluut niet goed om sowieso door te lopen met een BO, maar in je zwangerschap zijn ze er al helemaal voorzichtig mee! Ik heb nu een AB die ik nu nog wel mag, maar als ik 35 weken was mocht ik hem al niet meer, dit omdat de baby verhoogde kans heeft om met bloedarmoede geboren te worden...na lekker allemaal he ;)

Dat is echt zo indd vooral als je een beetje een huis hebt dat doe ik natuurlijk allemaal alleen, maar ik doe dit liever dan werken erbij..iig voor nu, ze is nog zo klein en straks gaan ze naar school nou dan kan ik nog genoeg werken ;). Dat is wel zwaar ook voor je straks, maar veel andere vrouwen doen en kunnen het ook...het lijkt mij emotioneel gezien zo moeilijk maar 3 dagen zou wel lekker zijn..ik moet straks ook misschien gaan werken als de kleine een half jaartje is...moeten we even gaan kijken, maar dat zal ook wel wennen zijn hoor ik heb nu de luxe om al mijn dochtertje haar hele leven tot nu toe ;) bij haar te kunnen zijn, maar wat mot dat mot :p haha Zou wel erg fijn zijn als je man ook meer uren kan maken, maar gelukkig is jullie kleintje wel bij jullie en niet ergens anders dat lijkt me ook al een groot verschil hoor!

:D ja klopt ze is nu 20 maanden ze zal bijna 2 jaar zijn als hij komt..ja ze krijgt een broertje :D erg leuk allemaal, we hebben er onwijs veel zin in en Chloë snapt het redelijk goed, denk alleen nog niet dat ze echt beseft dat er over 2/3 maanden een babytje in huis is hihi maar ze geeft graag kusjes op mijn buik en knuffels en loopt heel snel naar baby's toe en doet erg lief tegen ze dus denk dat dat helemaal goed gaat straks :D

Ja heerlijk naar het strand en lekker luieren en als het kan leuke dingen doen met Chloë nog even extra tijd met haar alleen...want straksjes zal zij ook wel een beetje extra in moeten leveren tot we onze draai hebben gevonden met zijn 4 dus dat vind ik wel erg leuk.

Wat leuk voor jullie eerste!!!! Hoe oud ben je als ik vragen mag? O meid het is zo bijzonder...zal je straks allemaal lekker gaan meemaken :D hebben jullie al eventueel namen en misschien een lichte voorkeur voor geslacht? Wat voor werk doe jij nu eigenlijk?

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    dit was wel de eerste keer na het stoppen dat ik er zo'n pijn van had ja. En ook echt 3 dagen lang, precies hoe het was voordat ik op mijn 16e aan de pil begon. Dus zou zomaar kunnen dat het nu echt uit mn lichaam is :D fijn!

Ben je gestopt met werken toen jullie dochtertje kwam, of werkte je daarvoor ook niet?

Ik word volgende week zaterdag 24, mijn man is 26. Ik heb altijd al een grote kinderwens gehad, mijn man ook maar die had altijd zoiets van: oooh dat komt nog wel, hoeft niet direct. Toen we in februari ons nichtje verloren had hij het er eerst heel erg moeilijk mee om andere kindjes te zien, maar na een paar dagen sloeg hij helemaal om en zei hij: waarom wachten we eigenlijk nog? Hij wilde altijd wachten tot we 'de boel op orde' zouden hebben. Maar dat hadden we... En eigenlijk kwam bij ons beiden het besef ineens dat je niets kunt plannen in het leven, omdat het zomaar afgelopen kan zijn. De dingen die je graag wilt en die je kunt doen, die moet je gewoon doen! Zomaar ineens zei hij toen: ik wil graag een kindje. Toen had ik eerst zoiets van: denk er eerst nog maar even over na, je moet het wel zeker weten. Het komt nu wel heel plotseling. Maar hij wist het zeker. Hij zou een ontzettend leuke papa zijn, dat weet ik zeker. Hij is zo leuk met kinderen. Hij was dikke maatjes met ons nichtje, hij is ontzettend dik met ons neefje (ook kindje van zijn zus) en als we met mijn familie zijn (van mijn kant op dit moment 7 nichtjes en neefjes + 2 onderweg) dan zitten ze met zn allen om hem heen om spelletjes e.d. te doen. Zo leuk.

Ik hoop dat we het mee gaan maken (je weet maar nooit waardoor het niet zou lukken natuurlijk). Het lijkt me ontzettend mooi. Ik hou al een tijdje een bestandje in mijn telefoon bij met namen die ik leuk vind. Voor een meisje is er 1 die ik écht écht écht leuk vind, voor een jongen vind ik moeilijker. Heb er wel een paar, maar daar was mn man niet zo enthousiast over. Maar die heeft ook zoiets van eerst maar eens zwanger worden en dan gaan we wel over namen praten haha. Groot gelijk.

Ik werk als casemanager/opvoedingsondersteuner/coach. Ik werk met gezinnen (ondersteunen bij de opvoeding), kinderen (stimuleren in de ontwikkeling, vaak hebben ze een stoornis waardoor ze veel vaardigheden niet beheersen) en jongeren (begeleiden bij zelfstandig wonen). Ontzettend mooi werk, ook wel moeilijk soms, maar vooral heel variërend en spannend.

Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Dat klinkt echt net zoals bij mij! Daarna werd ik zwanger :D

Ja in de zwangerschap van Chloe ben ik gestopt. Ik heb altijd fulltime gewerkt al vanaf mijn 18e full-time en daarvoor ook altijd al naast mijn school een bijbaantje gehad. Ik denk dat ik het ook wel weer leuk zou vinden om te werken, alleen ben ik nu liever bij mijn kindjes...maar als mijn kindjes toch op school zitten dan zou ik het wel leuk vinden 3 dagen werken of 5 halve dagen ;)

Jeetje meid...zit hier met tranen in mijn ogen...wat een mooie gedachte!!! Jullie nichtje heeft in haar korte leventje wel een hoop goeds gedaan. Nooit zal je weten waarom...ik weet alleen zeker dat alles met een reden gebeurd!

Mooie leeftijd hebben jullie hoor, ik was 24 toen ik beviel van mijn dochtertje! Haha lijkt ons wel...ik was al volop met jongensnamen bezig dit keer, omdat ik die juist heel moeilijk vind en toen hadden we hem al voordat ik zwanger raakte en dat blijft hem ook...een meisjesnaam hadden we een beetje maar waren nog niet overtuigd en zouden na de geslachtsbepalende echo verder gaan kijken of we niet een nog mooiere konden vinden voor een meid...maar het is een jongen ;)

Jeetje wat goed! Klinkt inderdaad als heel leuk, mooi en moeilijk werk! Wel erg handig voor als je straks je eigen kindjes hebt...hoef je je daar iig niet onzeker over te voelen ;). De meeste mensen kunnen gelukkig wel kinderen krijgen..en ik mag echt niet klagen, voel me erg gezegend zo snel zwanger te zijn geworden en gezegend dat ik onverwachts zwanger werd van mijn dochter...ik zeg ook altijd je mag hopen dat je kinderen kan krijgen als iemand zegt we nemen dan en dan kinderen...maar ja gelukkig kan je tegenwoordig zo ontzettend veel doen als het niet lukt, maar wel echt heel erg als je die weg moet bewandelen hoor, een zp-vriendin van mij is er net in en ik kijk altijd babyboom...jij? Jeetje dat is zo erg om te zien dan, je gaat je zowat nog schuldig voelen dat je snel natuurlijk zwanger bent geraakt.

Ik ben nu net 26 en ook 26 als ik ga bevallen van mijn ventje.

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    wat voor werk deed je voordat je beviel van je dochter? En wat voor werk zou je willen gaan doen als je kindjes naar school gaan? OF is dat nog te ver weg om over na te denken ;)
    Kan me voorstellen dat je liever bij je kindjes bent! Als dat kan moet je dat ook zeker doen, lekker van genieten! Ze worden al zo snel groot, als je daar veel van moet missen is zo jammer. Willen jullie na jullie zoontje straks niet meer kinderen?

Ik denk dat ons nichtje de zware taak heeft gehad om ons allemaal wakker te schudden. Denk niet dat er een andere reden kan zijn waarom ze anders maar zo kort hier mocht zijn en zo heeft moeten lijden. Het was zo'n ontzettend mooi en leuk meisje. Zo vrolijk, ondernemend en ontzettend ondeugend. Zelfs toen ze hartstikke ziek was lag ze nog met haar handje te bewegen op de maat van de muziek en met haar kontje te draaien (dansen), lachen om de kleinste grapjes. Het ene moment zat ze kotsend op school en het volgende moment zong ze vrolijk mee met K3. Ze heeft ons echt geleerd om te genieten van de kleine dingen in het leven, ze heeft ons in doen zien wat echt belangrijk is en te vechten voor dat wat je wilt. Wel heel erg eigenlijk dat er zoiets nodig is om anders te gaan leven.. had het liever anders gezien, maarja dat heb je niet voor het zeggen.

Wat betreft opvoeding: ze zeggen juist dat de mensen die ervoor geleerd hebben er de grootste puinhoop van maken. Ik hou mn hart vast hahaha. Nee dat zit vast wel goed. We zitten erg op 1 lijn wat betreft opvoeden, dus we redden het vast wel:D

Ik had vroeger in mn hoofd dat ik op mn 21ste moeder zou worden (had al helemaal uitgerekend hoe oud ik zou zijn als ik afstudeerde en dan zou ik gaan trouwen en kinderen krijgen. Dat liep iets anders hihi. Maar 24 is nog steeds mooi jong. Heb altijd geroepen dat ik voor mn 30ste klaar wilde zijn met kinderen krijgen, dus we moeten flink klussen komende jaren hahahaha.

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oh en inderdaad: kinderen neem je niet, die krijg je. Heb er altijd zo'n hekel aan als mensen zeggen dat ze kinderen gaan nemen. Pfff..alsof je dat kunt kiezen. Lijkt me inderdaad heel erg als het niet vanzelf lukt. Gelukkig hebben we allebei vruchtbare families (is natuurlijk geen garantie), dus ik hoop dat we ons daarbij aan kunnen sluiten.

babyboom ken ik niet. Wat is dat?

15. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hey juultjeT!

Sorry... ik wist niet meer op welk onderwerp ik gereageerd had :)..
    Ik ben inmiddels bij gelezen. Wel balen joh! Maar goed dat je vol goede moed weer verder gaan. Je kan natuurlijk weinig anders;), maar het zou fijn zijn als we onszelf zwanger konden hopen of denken he ;).

Hier nog niet veel meer duidelijkheid. Testen blijven positief, maar wel licht (geen foto testen zeg maar).
    Er is nu bloed geprikt. Duurt NOG tot dinsdag... Ik wordt er gek van. Ben geneigd elk uur te testen om te kijken wat er gebeurt.....:(

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ja, zou handig zijn. Een knopje: NU ZWANGER! hihi

Wat balen zeg dat het zo onduidelijk voor je blijft, en wat spannend een bloedtest! Jeetje, tot dinsdag wachten.. Kun je je nu wel opvreten denk ik?! PFff... ik duim voor je. Raar hoor, dat je testen zo licht blijven. Wat kan ons lichaam ons dan in spanning houden he.

Ik hoop op een mooie uitslag voor je dinsdag! Test je nu elke dag door of ga je nu wachten tot dinsdag? Sterkte!

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Hey Meis,

Ik heb verschillend werk gedaan van PA, administratie en secretaresse...nog wat andere dingen maar als ik dat ga zeggen dan ben ik bang dat eventuele meelezers mij zullen herkennen ;) Ja het ligt eraan wat ik kan krijgen..lig er al een paar jaartjes uit dan en ik wil graag een baan die weet dat mijn kindjes mijn 1e prio zijn dus zijn ze ziek dan ga ik naar huis..tijden op mijn kindjes en in de buurt...dan maakt het werk me minder uit ;)
    Uhmmm ik denk ik wel misschien nog een 3e, maar dat zou wel echt mijn max zijn..mijn man wilt waarschijnlijk liever 2...maar goed laten we eerst maar zien hoe het met 2 is en hoe ons gevoel dan is...en jullie?

Jeetje krijg echt tranen in mijn ogen, wat erg en verschrikkelijk..telkens als ik het lees krijg ik zo'n diepe zucht van tja inderdaad waarom??? natuurlijk is het oneerlijk en had je het liever op een andere manier ingezien dan zo....ik vind het zo ontzettend erg voor jullie!!! Arm grietje en dan zo heerlijk vrolijk ondanks alles..wat een voorbeeld...maar zo oneerlijk!!! Ze zal nu vast een mooi en vrolijk engeltje zijn en heel gelukkig en vredig zonder pijn en verdriet!

Zeggen ze dat haha wat grappig! Nou zoals ik je hoor geloof ik daar bij jou iig niets van! Mijn meisje is ook echt aan het peuterpuberen soms denk ik wel eens, wow moeilijk om nou zeker te zijn of je het goed doet...maar ik vind mezelf wel een goede moeder als ik dat zeggen mag hihihi, ik heb een enorm lief vrolijk gelukkig en mooi meisje en daar gaat het om. Wel fijn als je op een lijn zit met je man...wij voornamelijk ook soms even niet...maar dat win ik toch altijd :p hahaha gewoon omdat ik 24/7 zorg voor haar en ja dat is dan toch anders dan dat we 50/50 zouden doen dus hij doet meer leuke dingen met haar dan echt opvoeden en verzorgen zoals ik...maar natuurlijk voedt hij haar ook op hoor maar het is toch anders ;)

hahaha mooie gedachte!!! Ja het leven loopt indd niet altijd zoals je wilt en denkt te gaan doen...bij mij kwam onze dochter ook onverwachts...maar ooooo zoooo welkom ...wat dat betreft is er absoluut geen verschil bij mij als wanneer ik met deze zwangerschap er bewust voor heb gekozen. Ik had op mijn 21e ook al een grote kinderwens en moedergevoelens...mijn man des tijds alleen nog niet dus tja toen ik ruim 2 jaar later alsnog zwanger werd...ik was niet aan de pil hoor dus we wisten wel dat er een hele kleine kans was...maar toen heeft zij ons leven zo mooi veranderd en mijn man in laten zien dat kinderen krijgen juist het mooiste gedeelte in je leven is en geen gedoe zoals zovele het omschrijven als je jeugd gaat eraan en je moet zoveel opgeven pffff ben het daar helemaal niet mee eens...mijn leven is voor mijn gevoel pas begonnen toen ik mijn dochter kreeg! Echt helemaal met je eens over kinderen nemen...sommige mensen hebben zo'n bord voor hun kop..maar ja goed onze families zijn ook heel vruchtbaar en wij dus gelukkig ook...het is toch wel vaker zo dat je dan een grotere kans hebt om ook snel zwanger te worden!!!

Babyboom is een programma op ned1 op woensdag avond 20.30 uur waar 100 stellen aan meedoen die allemaal zwanger willen worden..veel bijzondere verhalen en ook wel nare dingen..maar vaak wel met een goede afloop..je kan het ook op je pc/laptop terug kijken is erg leuk om te volgen denk ook voor je man :D...althans ik ken je man niet natuurlijk misschien is die daar wel te "stoer" voor zoals de mijne :p hahahahaha nee hoor die vind het ook wel interessant alleen wel heel anders interessant dan ik ;)

@Apie3, huuu zolang al lichte positieve testen? Dan ben je toch gewoon zwanger? Kan je geen foto maken of de digitale doen van CB? Hoop dat je zwanger bent meid! Wel lang wachten tot dinsdag pfff stomme pinksteren ;)

18. Miems

Miems Actief lid

Apr 18, 2010
    325
    0
    0

Jammer meid, hoop volgende ronde meer goed nieuws.

Aan de ene kant heb je nog geluk dat je ongi wordt, dan weet je tenmiste iets. Ik ben al maanden niet geworden, weet helemaal niks meer. Word er echt depri van.

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hee miems,

jeetje wat vervelend dat je zo lang al niet ongesteld bent geweest! Weet je de oorzaak er van? Heb je lang anticonceptie gebruikt? Hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent!

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

May 23, 2011
    2,026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Jadore, HELP! Jij bent kaartjes expert. Wat denk je van die van mij?
    FF zet nu al een kruis, maar ik twijfel oftie het bij het rechte eind heeft....

Share This Page