Goede middag meiden, De afgelopen 5 maanden is mijn cyclus 29 29 29 25 en deze maand 28, vandaag is mijn nod, nog geen ms te bekennen, verder ook geen symptomen noch ms noch zwschap. Heb net een kruidvat 2v5 gedaan en hierop leek ik in de verte wat te zien, naarmate hij langer ligt des te duidelijker word de 'streep'. Ik ben begonnen met ovulatie testen op 7 mei aangezien de eerste dag van mijn ms 28 april was en ik volgens de berekening mij eisprong rond of op 12 mei zou hebben. Tot 12 mei heb ik getest maar mijn lh piek niet gevonden,mijn vriend en ik hebben die hele week wel aan een voorraad gewerkt. aangezien ik toch ook 3 maanden een cyclus had van 29 dagen heb ik het idee dat me ei na 12 mei is gekomen maar dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Als dat zo is dan komt me nod er nog aan. wie o wie ziet wat ik zie?
Ik ook niet, maar ik weet uit ervaring dat het ontzettend moeilijk kan zijn om een licht streepje op de foto te krijgen.
Ik zie op geen één een streepje helaas! Misschien over een paar dagen nog eens testen, als jij meent een héél licht tweede streepje te zien, dan moet hij over een paar dagen 2 à 3 gestegen/duidelijker zijn. Succes.
ja hoor, op de tweede foto zag ik wel een tweede streep. Hier de foto iets donkerder gemaakt, dan is het best goed te zien vind ik.
ja hoor, ik zie het streepje wel. Voor de dames met een laptop, even de laptop kantelen dan zie je m. spannend zeg...
Ik zie geen streep. Als je later je ei heb gehad dan ben je misschien wat te vroeg met testen Cyclus kan ineens langer zijn dan voorheen. Veel succes igg en zal voor je duimen
Dank jewel Jatobe nu zie ik hem zelf ook scherper. Tot nu toe geen rode duivels.. spannend ben zo benieuwd.