Kruidvat test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Robano88, Jan 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

Nov 21, 2012
    1,165
    59
    48
    Ik ben nu ongeveer halverwege me strip. Heb afgelopen keer door geslikt omdat ik een weekendje weg ging met me vriend. En natuurlijk uitgerekend dat weekend moest ik stoppen ;) dus maar door geslikt

2. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

Feb 9, 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je de pil hebt doorgeslikt dan kan het best zijn dan je daardoor die kwaaltjes hebt hoor. Vroeger deed ik het ook wel eens en dan had ik ook wel eens vreemde kwaaltjes. Probeer binnen een paar dagen nog eens een test:)

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

Dec 28, 2014
    22,532
    13,811
    113
    Female
    Noord- Holland
    Sorry TO, ik zie bij al je foto's geen enkele positieve test :(

Snap eerlijk gezegd ook niet zo goed hoe het kan dat sommige anderen wel een streepje menen te zien :(
    Brilletjes niet gepoetst misschien? ;) :p

Wanneer is je NOD? Misschien kun je tegen die tijd nog een keertje testen?

Ehh, nee hoor! Is na enkele minuten al af te lezen! ;)

4. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

Feb 9, 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cynth neemt momenteel de pil hé, ze heeft die doorgeslikt vorige maand. Nu halverwege de strip zei ze juist.

5. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik denk niet dat je zwanger bent.
    Vooral niet als je de pil gewoon netjes slikt. Zou inderdaad gewoon door hormonen kunnen komen dat je die "kwaaltjes" hebt.
    Ik zie ook echt geen streepje op je testjes.
    Als je al die symptomen al hebt door een zwangerschap dan zou je wel wat moeten zien op je testen. Uiteraard zijn er uitzonderingen. Maar ik denk bij jou dat het ook te maken kan hebben door het doorslikken van de pil.

Je kan natuurlijk over een week nog eens testen om te kijken of je misschien toch zwanger bent, maar ik denk het haast niet.

6. Williewortel

Williewortel Actief lid

Ik zie ook niets. Ook geen schaduw lijntje.

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik zie helaas ook niks.

En KV heeft tegenwoordig wel degelijk langer nodig! vroeger was 5 minuten genoeg, maar ze zijn blijkbaar over gegaan op een andere fabriek ofzo.

8. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

Apr 16, 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    ik zie ook geen 2de streepje meid, maar denk idd dat je klachten komen door het doorslikken van de pil

wat betreft de kruitvat testen, deze zijn anders dan een paar jaar geleden.
    gisteren had ik een knaltest maar het duurde wel even voordat het testje een super mooie 2de streep gaf (denk een minuutje of 10) ik begon met een heeel licht roze streepje en uiteindelijk was hij bijna donkerder dan de controle streep ;)

9. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ehh, nee hoor! Heb de afgelopen maanden heel wat (positieve) kv testjes in handen gehad, en ze hadden allemaal een minuut of 10 nodig voor het definitieve streepje er stond.

10. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    @ts ik zie geen 2e streepje op je testen, ik denk dat je symptomen goed van het doorslikken kunnen komen.

@algemeen wat wordt er op het moment *b...hy* gereageerd door sommige zeg niet alleen in dit topic maar ook in andere topics! Laat iedereen gewoon in zijn waarde! Je kunt ook op een normale manier aangeven dat je niks ziet!

11. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    helemaal witte test.
    tja kwaaltjes kunnen van van alles komen.
    doorslikken kan, stress, vermoeidheid, alles is mogelijk :)

Share This Page