Gezien je bloeding,deze testen,waarbij die van vandaag negatief is,en het feit dat je officieel nog niet op je nod zit (cyclus van 35 dagen toch?) Denk ik dat dit het risico van vroeg testen is.Meer dan de helft gaat voor nod al mis.Je spreekt dan niet van een miskraam,maar van een biochemische zwangerschap.
Ok. Ja ik weet dus niet meer wanneer mijn NOD is normaal 4.5 week ongeveer dus dat zal nu ongeveer zijn denk ik. Naja we merken het wel dan.
Helaas is dat het nadeel van te vroeg testen...het gaat vaak nog mis voor je nod. Snap dat de spanning hoog is om voor de nod te testen en de testen zelf beloven ook vaak al resultaat 4 dagen voor nod dus maak het nog moeilijker ( ik deed het ook) maar je kan dan dit soort dingen krijgen en blij zijn met niets.... Sterkte!
Ik snap zelf ook heel goed dat dat een risico is van te vroeg testen. Maar ik heb niet expres te vroeg getest. Ik dacht dat ik mijn menstruatie al had gehad maar omdat deze te vroeg was en erg kort snapte ik mijn lichaam niet meer. dat maakt de teleurstelling niet minder dat ik gister een duidelijk positieve test in mijn handen had en nu niet.
Heeft helemaal geen zin al die opmerkingen met ja dit is nou eenmaal het risico van vroeg testen...Heel vervelend Fleurtje je hoeft dat helemaal niet uit te leggen het is heel normaal dat je eerder wilde testen.
Ik heb met Kruidvat 2 voor 5 euro getest. Hij was vanmorgen niet helemaal negatief beetje zoals m'n eerste test. Maar goed ik begrijp dat het in dit geval niet positief is . Dus daar heb ik mijn hoop dan ook niet meer op gevestigd.
Ik heb ook weleens een minder positieve test ertussen gehad hoor, hoeft niet altijd negatief te zijn. Maar ik begrijp dat je jezelf instelt op het slechte scenario.