Ik test al een week positief met alle testen van onze blasto TP op 20-2 Maar gistermiddag kreeg ik steken in mijn baarmoedermond en begon ik bruin verlies te krijgen. Een soort draadjes (sorry voor details) vanmorgen is dat roder geworden. Ik gebruik Utrogestan dus het is vermengd met die creme. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Gisteren had ik nog een 1-2 positieve test van ClearBlue maar dat hoeft misschien niks te betekenen? Iemand ideeen of tips. Is het nu over?
Kunnen de testen positief zijn vanwege hormoongebruik? Heb zelf een zwangerschap voor nod getest. Doe t nooit meer vanwege dit soort onzekerheid.. De kans dat je ongesteld wordt is jog best groot. Zal nu niks anders opzitten dan de komende dagen kijken of je testen oplopen en afwachten en duimen dat er geen menstruatie doorzet. Sterkte
Ik denk dat niemand je echt de zekerheid kan geven die je zoekt meis, het is gewoon een moeilijk pakket waar je in zit. Aan de ene kant hoor je vaker dat bruinverlies en bloedverlies erbij kan horen en het niet een miskraam hoeft te betekenen. Aan de andere kant kan het misgaan. Bij mij had ik bruinverlies en bloedverlies en klopte het hartje. Ze dachten dat ik een goede kans had dat het goed zou komen, maar het is toch mis gegaan met 8 weken. Ik lees ook verhalen van vrouwen hier die bloedverlies hebben en er niets aan de hand is. Het kan alle kanten op. Maar ik snap dat de teleurstelling harder aan komt als je positief hebt getest. Sterkte. Ik duim voor je!
Bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat niemand me echt kan geruststellen inderdaad maar ik ben gewoon op zoek naar ervaringen. Als het misgaat vind ik het ook fijn te weten hoe dat verloopt zodat ik niet volledig in het duister tast. Ik heb vanmiddag een bloedtest bij de HA misschien dat die iets van duidelijkheid kan geven. En nee kan niet meer van de hormonen zijn nee. Kan zoiezo alleen pregnyl zijn die positief kan testen en dat is al 2,5 week geleden.
Oh meis wat geeft dit een onzekerheid. Mijn ervaring is dat bloedverlies niet positief eindigt. Ik heb 3x een vmk gehad. 1x teste ik op mijn NOD in de ochtend positief en begon ik in de avond te bloeden. Testen werden langzaam minder duidelijk. 1x teste ik op NOD positief en begon ik 3 dagen later te bloeden. 1x was ik 5wkn en 6dagen toen begon ik ook te bloeden en werden de testen vrij snel lichter. Alle 3 de keren normaal bloedverlies gehad, dus meer dan anders. Ook alle 3 de keren geen buikpijn gehad, naast wat lichte menstruatie krampen. Er zijn natuurlijk best veel vrouwen die een vorm van bloedverlies hebben en gewoon goed zwanger zijn en blijven. Ik duim voor je!
Hoi LizinLondon, Nee, zekerheid kan niemand je geven helaas. Wat ik wel ervaarde met mijn vmk is dat de test ook gelijk wit was, toen ik begon te bloeden. En bij deze zwangerschap heb ik 5 dagen licht gebloed totdat ik doorkreeg, dat het niet doorzette en ik zwanger was. Heel veel sterkte in ieder geval en ik duim, duim, duim voor je!!!!!
Ik begon met mijn vroege miskraam op zondag te bloeden en Dinsdag verloor ik het vruchtje..... Woensdag negatieve test
Bloedverlies hoeft niet altijd iets te betekenen. kan ook nog van de innesteling komen, sowieso is je bmm meer doorbloed als je zw bent. Probeer te ontspannen. Als het wel mis gaat heb je dat niet in de hand, helaas, maar voor hetzelfde geldt gaat het gewoon goed! Sterkte!
Een lekkere dooddoener, maar je weet niet wat het betekend en kan het alleen te weten komen door af te wachten.. Maar dat is natuurlijk juist het vervelende.. Mijn ervaring: ik heb mijn tweede zwangerschap week 6 t/m week 15 heftige bloedingen gehad (zat op het randje of ik naar het zkh moest ivm t vele bloedverlies) maar heb uiteindelijk een gezond kindje gekregen met 38 weken. Mijn eerste zwangerschap daarentegen geen druppeltje bloed verloren en een missed abortion met 11w5d... Het kan dus alle kanten uit. Ik hoop voor jou dat dit verlies onschuldig is! Sterkte!!
Ik begrijp je onzekerheid heel goed, wat vervelend dat je je zo voelt. Helaas kun je niks doen behalve afwachten en aftellen tot de eerste echo. Ik wil wel mijn positieve verhaal met je delen. Ik ben zelfs nog ongesteld geworden toen ik licht positief teste. Hierdoor dacht ik, nou oke het was niets, het is fout gegaan bij de innesteling. 2 weken later dacht ik, eens kijken of die streepjes al weg zijn. Nou ik teste en binnen 2 seconden denk ik, stond er een knal positieve streep. Gynaecoloog en vk denken dat het vruchtje een "pauze" gehad heeft en dat ik een pseudo menstruatie heb gehad, houdt in dat je ongesteld word zonder dat er een eisprong geweest is en dat je lichaam nog niet doorgehad heeft dat je zwanger bent. Ik hoop dat dit je onzekerheid een beetje weg neemt want ik ben nu namelijk 18 weken zwanger. Het hoeft niet altijd fout af te lopen. Ik ga voor je duimen! En succes met afwachten xxx
Ohja ... en vorige zwangerschap net zoals Keekje geen druppeltje bloed, niks geks aan de hand, had ik ook een missed abortion met 10.1 week. Deze zwanger schap dus die ongesteldheid en een bloeding (bruin boed) met 7 weken en toch een kloppend hartje gezien de eerste echo. Kan echt alle kanten op hoor, maar hoop gewoon dat je een beetje vast kan blijven houden aan het positieve, hoe lastig ook. Liefs xx
Bedankt voor jullie reacties dames. Ik heb eigenlijk geen twijfels meer ik ben echt mega aan het vloeien en ook vers rood bloed etc zal de details niet melden maar lijkt me niet dat ik nu nog zwanger ben ;-( Het was in elk geval mega welkom en dit is super verdrietig
Hè bah wat een verdrietig nieuws meis!! Zou je niet eventueel een echo kunnen krijgen om het te bevestigen? Sterkte!
Ik geloof dat ik nu eerst het bloedonderzoek van vandaag moet afwachten dat zal vrijdag komen denk ik. Gooi er morgen zelf nog wel een test tegen aan om te kijken...
Nou dit verhaal is steeds gekker aan het worden Niet na 3 dagen maar gisterenavond belde de huisarts met uitslag van bloedonderzoek en dat HCG183 was wat hem betreft goed nieuws zelfs al was ik (mega) ongesteld. Ik heb het niet over een druppeltje meer. Ik heb toch zeer mijn twijfels of dit het geval is/ durf er niet op te hopen. Kan het niet zijn dat het gisteren fout is gegaan maar mijn HCG gewoon nog hoog was? Deze test is van vanmorgen. Maar lees overal dat je na een miskraam ook gewoon positief test. Maar wel dat je vaak ervoor al een verlaging in het HCG ziet en die van mij was dus heel goed zei de HA voor 4 wekenVerwarrend he Hebben jullie nog ideeen?
Tja, ik zou het echt niet weten. Ik zou het gewoon even aankijken.. als de testjes blijven oplopen en het vloeien is gestopt.. dat kan het prima in orde zijn... misschien waren het er wel 2? bloeden kan foute boel zijn, maar er zijn ook gevallen waarbij dat niet zo is... hoeveel weken zou je nu zijn? ik zou gewoon vragen om een echo met 5 weken, dan is er nog geen hartactie, maar kun je iig zien dat er iets zit en op de goede plek...
Oh meid, ik duim voor je! Kan ook nog steeds zijn dat het een tweeling was en 1tje niet goed ingenesteld is. Een vriendin van mij is gisteren bevallen en wist ook maar na 2 maanden dat ze zwanger was aangezien ze de 1ste maand gewoon ongesteld werd. Ik wil je ook niet teveel hoop geven. De kans blijft natuurlijk klein...