Nee daarna is er geen sex meer geweest..dus ik denk dat ik goed zit met mijn berekening 😀 Dank allemaal!
Niet zo leuk om te zeggen maar ik ben ook bang dat je zeker geen 6 weken bent. Ik vind je test namelijk erg licht voor die termijn. Wel kan je test teruglopen met 6 weken door een te veel aan hcg hormoon. De testen kunnen zo veel hcg dan niet meer aan. Maar aangezien je nog geen echte knaller hebt gehad (T donkerder dan C) denk ik dat je ergens net na NOD zit. Ben heel benieuwd wat de echo gaat uitwijzen. Ik blijf je volgen!
Gefeliciteerd! Mooie testen hoor! Mijn mijn eerste waren de testen ook veel duidelijker! Bij mijn tweede dochter bleven ze heel licht maakte me heel onzeker.. Maar mijn tweede dochter ligt nu lekker in haar bedje te slapen dus a met al betekend het dus helemaal niks hoe duidelijk dat die is. Staat er een 2e streep dan ben je gewoon zwanger Hihi gefeliciteerd!
Gefeliciteerd sluit me aan bij Rogijuli. @Rogijuli als ts idd alleen 11/6 gemeenschap heeft gehad dan kan zaad toch niet leven tot evt de 20e of wel?
Heb gisteren toevallig ergens gelezen dat (sterk) sperma wel een week kan overleven.😉 Wist ik ook niet
Tsjah als ze maar 1x seks heeft gehad dan kan iedereen denken wat ze willen, maar dan zal ze wel al zover zijn als ze zelf denkt. Iedere vrouw is anders. Ik bouwde ook maar heel langzaam hcg op. Op mn nod bij mn zoontje was de test omo wit. 2 weken later pas echt positief te noemen. Toen was ik ook 6 weken.
Hoezo iemand onzeker maken.... Testen zien er prima uit. Niet iedereen heeft een knaller. Dan daarbij zijn de testen al wat ouder en wellicht wat gekleurd. Als ts zegt dat ze toen eenmalig sex heeft gehad, zal de bevruchting echt wel van die periode zijn. Dat een zwangerschap nog mis kan lopen weten we allemaal wel. Aan een test kun je gewoon echt niet zien hoe lang iemand zwanger is. De ene maakt nu eenmaal sneller hcg aan als de andere. Maakt je niet minder of meer zwanger. Hoop dat je snel een mooie echo hebt!
Ik geloof zelf ook echt niet dat ik later zwanger ben geworden,ook al kan sperma misschien wel een week overleven 😀 Dit is al spannend genoeg allemaal en ik ben mij echt wel bewust dat het mis kan gaan! Een ieder mag vinden en zeggen wat zij wil,het is aan mij wat ik ermee doe. Voor nu ga ik niet meer testen,ik geloof ook dat dit lang niet alles zegt over wat er gebeurt in mijn lijf. Zelfs na een mk kan er nog positief getest worden. Ik probeer te genieten van de krampen in mijn buik,ben elke keer blij dat ik geen bloed afveeg,raak onzeker van het feit dat mijn borsten niet meer gevoelig zijn,ik niet misselijk ben en ook geen andere kwaaltjes lijk te hebben,behalve een hoofd wat elk moment op hol kan slaan en vol kan zitten met worst case scenario's!...genoeg dus om mij druk over te maken 😉 1 aug de echo. Eerst dat maar halen! Fijne dag allemaal,geniet van de zon ze schijnt zo mooi vandaag!
Geniet ervan meid! En ja, de zon schijnt heerlijk, hopelijk mag dat de hele dag zo blijven By the way, kwaaltjes hoef je niet perse al te hebben hoor. Komt vanzelf wel Of helemaal niet. Zo lang er geen bloed is, is het goed! Laat je het nog weten als je de echo hebt gehad? Zou ik leuk vinden!
Zo hè hè eindelijk iemand die hetzelfde denkt als mij, zie het zo vaak voorbij komen dat een test wel licht zou zijn voor het termijn dat ze zwanger zouden zijn. Mijn testen hebben nooit geknald. Op mijn NOD had ik zo'n lichte streep dat het pas naar een uur met het blote oog en flink turen te zien was, zelfs de test van MvM was geen knaller. Iedereen heeft in eigen manier van aanmaken van hcg... Ts gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan! O en ik heb de eerste weken ook bloedverlies gehad en geen kwaaltjes maar na week 8 begon de ellende en die is niet meer opgehouden tot een week of 16, geniet van het moment nu
Ik mag vanavond voor een echo. Afgelopen maandagochtend gebeld met de vk, omdat ik geen enkele kwaal meer heb en een leeg gevoel in mijn buik. De druk die ik voelde onderin mijn buik (soort menstruatie), de gespannen borsten, het volle gevoel, de misselijkheid (met vlagen) de aders op mijn borsten zijn weg, evenals de witte puntjes op mijn tepels, mijn humeur schommelingen over zijn, ik niet meer om het minste of geringste in tranen uitbarst etc. Mijn lief zegt dat ik me teveel in mijn hoofd haal, terwijl ik er echt heilig van overtuigd ben (en innerlijk en uiterlijk ook heel kalm) dat het over is. Geen buikkrampen of bloedverlies, dat dan weer niet. Ik begrijp dat ik ergens hoop moet hebben, maar mijn innerlijk zegt dat het klaar is en dat mijn vruchtje er nog niet klaar voor is om naar buiten te gaan. Hoe vreemd dat wellicht ook mag klinken. En het zal wel helemaal vreemd zijn als ik zeg dat ik er (momenteel) ook niet verdrietig om ben, het is zoals het is.
Bij mij duurde het nog ruim een week nadat de testen waren afgelopen. De bloeding die ik kreeg, stelde niks voor. Alleen met afvegen wat. Ik ven nu weer opnieuw zwanger, maar ben ook bang dat ik weer teleurgesteld ga worden. Hoop overigens dat je ernaast zit wat je gevoel betreft. Je hoeft overigens echt geen klachten te hebben om zwanger te zijn, maar je voorgevoel heeft het meestal bij het rechte eind. Succes straks.