Ik ben in shock! Ben veel verder dan gedacht! 10 weken en 2 dagen! Ik moet echt bijkomen,enorm veel tranen gelaten.
Ohhh wauw geweldig! Hoe is het mogelijk. En dan denken dat je niet meer zwanger zou zijn! Nou heerlijk. Zo maar paar weekjes cadeau gekregen. En het klopt natuurlijk wel. De eerste kwaaltjes beginnen dan weer af te nemen. Verklaart misschien ook dat je testen lichter waren. Je hcg was hartstikke hoog!! Geniet er lekker van! Ik kwam er in oktober achter dat ik zwanger was. En bleek al bijna 9 weken te zijn. Ergens fijn dat ik zoveel weken cadeau kreeg. Achteraf heel erg jammer dat ik zo weinig van de zwangerschap heb kunnen genieten, daar ik hem met 16 weken alweer moest beeindigen. Baal er nu van dat ik het niet eerder wist.
Ooh echt wat enorm geweldig gefeliciteerd 🎉🎉🎉🎉 En wat een mooi bericht...💝❤️👶baby on THE way ❤️ Snap dat je moet bijkomen.. Daarna kun je genieten meis ❤️
Wat een super fijn nieuws! En ja kan me voorstellen dat je even moet bijkomen nu heerlijk gaan genieten!
Geweldig gefeliciteerd kan me wel voorstellen dat het even moet landen! Maar op deze manier sla je toch een zenuwachtig stuk Vd zwangerschap over en dan te bedenken dat veel mensen je testen te licht vonden hihi
Hele topic doorgelezen, jeetje wat een onzekerheid heb je doorstaan zeg.. maar toch een mooie echo! Gefeliciteerd en geniet ervan! xx
Wauw wat een leuke afsluiter van dit topic zeg! Gefeliciteerd!!! Was je dan wel ongesteld geworden tussendoor? Want je was dus gewoon een maandje verder dan gedacht hihi en idd verklaring waarom je testen lichter waren!