Kruidvat test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Karmaatje79, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karmaatje79

10 jul 2016
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mijn gevoel ongesteld geweest begin juni. Ik zat in Azië en was weliswaar een kleine week later maar dat heb ik vaker als ik reis naar andere tijdzones,en in die week (week lang ongesteld geweest) ook heel veel gedoken en gesnorkeld! Ik ben ondertussen aardig geland en ergens ook heel blij de eerste weken overgeslagen te hebben...maar ik heb nu ook het idee ineens zoveel achter te lopen😂
    Ontzettend dank voor jullie lieve reacties!

2. Isolt

Isolt Actief lid

10 aug 2015
    210
    0
    16
    Wat super. Gefeliciteerd!

3. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Wauw wat super meis gefeliciteerd en geniet er van :)

4. Working on it

11 jul 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je mooie nieuws!!! Geniet ervan!

5. Karmaatje79

10 jul 2016
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een kleine update!

Eergister de nekplooi meting gehad, keurig 1.4 mm. En de niertjes doen het (was voor mij het allerbelangrijkste, ik heb 2 zussen gehad waarvan 1 is geboren met Syndroom van Potter, en dus niet levensvatbaar was en na 4 dagen ook is overleden, en mijn andere zus Potter sequentie, wat inhoudt dat kindje misvormde nieren heeft, zij is uiteindelijk 27 geworden)

Prachtig mooie foto's en wat filmpjes gemaakt, baby doet het ontzettend goed!
    Verloskundige gister geweest, hartje klopt goed (wat een magisch moment!) ijzer is laag, maar dat wist ik al. Vandaag bloed geprikt.

Kortom, all good!

Nogmaals dank voor jullie medeleven, ik durf nu echt te genieten!

6. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Fijn om te lezen dat het goed gaat meis ook met de baby :) en ben echt blij dat je nu durft te genieten :)

Deel Deze Pagina