Ik ben deze maand voor het eerst mijn cyclus aan het bijhouden. ik ben altijd heel regelmatig ongesteld, altijd 28,5 dagen dus ik verwacht vandaag mijn eisprong. maar mijn ovulatietesten zijn al vanaf de 31e allemaal hetzelfde! een licht streepje.. mijn temperatuurcurve is een beetje wisselend maar gisterochtend had ik een dip en vandaag had ik een verhoging, dus dat zou betekenen dat ik mijn eisprong al gehad heb, maar ik heb dus geen piek gehad. ook heb ik al enkele dagen vruchtbaar slijm. ik snap er niets meer van en ben eigenlijk heel erg bang dat ik geen eisprong heb My Ovulation Chart
De app geeft pas een kruis (eisprong) na 3 dagen een temperatuur verhoging. Dus kan nog komen hoor. Niet iedereen heeft een eisprong op de 14e cyclusdag en het kan ook nog eens per maand verschillen. Om je even een voorbeeld te geven. Ik ben ook eigenlijk altijd regelmatig. 28/29 dagen maar de ene maand heb ik m'n eisprong op de 12e cylusdag en soms ook pas de 19e cyclusdag. Ik zou dus nog even doorgaan met die ovulatie testen voor de zekerheid
Je hebt veel open bolletjes? Temperatuur je elke dag op dezelfde tijd rectaal gelijk met wakker worden? Een normale lf is tussen de 10 en 17 dagen bij een cyclus van 29 dagen houd dit in een eisprong tussen dag 12 en 19 dus het kan nog gerust een paar dagen duren voordat jouw eisprong zich aandiend.
wat betekenen open bolletjes? ik temperatuur elke dag vlak nadat ik wakker word, meestal heb ik nog niet eens mijn ogen open
Die open bolletjes betekenen dat je niet rond dezelfde tijd temperatuur. Of je vult het niet op de goede tijd in haha. Er is nu in ieder eval nog niks van je kaartje te maken. Zou ook zeker nog doortesten met de ovulatietesten.
ik had me voorgenomen om elke ochtend op dezelfde tijd te testen en mijn wekker daarop gezet, maar nu word ik steeds voor mn wekker wakker.. heel vervelend. de eerste piek in temperatuur is toen ik me verbrand had in de zon. en bij de tweede piek ben ik met dekbed gaan slapen ipv alleen een laken.
Ik had een beetje hetzelfde: super regelmayige cyclus van 24,5 dag en pas op dag 14/15 mijn eisprong uiteindelijk. Ik dacht al dat de clearblue testen kapot waren/geen eisprong en toen ineens.... Smiley 😄 Hopelijk nog even geduld!!
nee ook niet. ik ga volgende cyclus mijn wekker echt vroeg zetten denk ik. nog steeds geen positieve ovu test
ik ben vanaf maart van de pil af. zit nu in cd 16 en heb zojuist een hele dikke vette paarse streep op mijn ovu test gehad!!! ongelofelijk wat ben ik opgelucht...
Zorgen om niks gehad Morgen/overmorgen uiterlijk je eisprong. Dat zou betekenen dat de eerste verhoging overmorgen/over 3 dagen gaat plaatsvinden
nee dat mag ik nog niet helaas mijn man studeert af in juni en we willen niet het risico lopen dat ik dan moet bevallen dus we beginnen pas eind oktober