Hey dames, heb eindelijk een positieve ovulatietest op dag 33 Die van vanmorgen 10.00 uur knalt duidelijk. Dacht doe vanmiddag nog een test om te kijken, maar die is alweer een heel stuk lichter. Vriend is pas vanavond laat thuis, ben ik dan nog "op tijd"??
Ik denk dat je zeker op tijd bent! Je eisprong zal tussen 24-48 uur na het begin van de piek plaatsvinden. Ik ben 3x zwanger geraakt de dag ná de positieve test (helaas wel mk's door een genetische oorzaak)
De dag van en de dag na je positieve test zijn het belangrijkste geloof ik. Denk dat je dan nog wel op tijd bent.
Ja je bent op tijd. Als je vanmorgen om 10.00 de piek had dan zou je morgenvroeg op z'n vroegst je eisprong hebben. Vanavond klussen is dus prima.
zeker op tijd dag ervoor dezelfde dag en dag erna kan makkelijk ik ben nu net erachter dat ik zwanger ben en dat kan alleen maar van 2 dagen voor mijn eisprong
Binnen 24 uur tot 48 uur je eisprong. Ik heb het zelf gehad dat ik een positieve test had en op de dag zelf nog mijn eisprong had en die ronde ook zwanger. Je ei blijf zo'n 12 uur leven dus als je vriend thuis is ben je nog steeds mooi op tijd.
Je hebt de test van 10.00 uur niet met je eerste urine gedaan? Het lijkt me dat je wel op tijd bent hoor.
Zeker nog op tijd na de positieve heb ik gelezen dat de eisprong 24 tot 36u nadien is Veel succes alvast! 🍀