Hoi, Morgen komt iemand van moeders voor moeders om 19.00 langs. Ze wil testen met ochtendurine. Maar wat ik me af vraag moet dit in de koelkast bewaard worden of er buiten. Op internet lees je veel verschillende dingen hierover. Wat is jullie ervaring hiermee?
Mvm zei koelkast als je pril zwanger bent. Dan behoud je langer de hcg. Als je meer dan 6 bent hoeft dit echt niet hoor...
Ik heb begrepen dat het voor hcg-testen niet nodig is om je urine in de koelkast te bewaren. Dit is alleen voor het testen op bijv een blaasontsteking. Maar toen ik wilde testen voor mvm heb ik wel mijn urine in de koelkast bewaard, destijds vroegen ze dat wel (maar is 8 jaar geleden )
Ik heb het even aan haar na gevraagd en het hoefde niet in de koelkast. De mvm test ben ik goed doorgekomen
Bij mij heeft ze alleen gevraagd urine klaar te zetten maar niet specifiek ochtend. Ik heb gewoon 2 u van te voren niet gedronken en kwartier voor ze kwam in een potje gepiest. Hij knalde van t schermpje dus de urine volstond