De action werkt vaak prima. Ik ben fan van de predictor. De early of de gewone, dat maakt niks uit. Bij mij zit er ook bijna 1,5 jaar tussen nr 1 en 2. En bijna 3 jaar (dus zwanger toen nr 2 net twee was) tussen 2 en 3. Heerlijk!
Mag ik hier ook even mee kletsen? Vandaag test gedaan (van de kruidvat) en deze was positief(test gedaan omdat ik 10dagen overtijd ben). Aangezien ik gesteriliseerd ben zakte de grond onder mij vandaan. Zitten 2 testen in de verpakking en dus meteen de 2e test gedaan en deze was negatief. Wat een rollercoaster aan emoties zeg. Omdat ik het niet snapte heb ik nog een Predictor test gehaald en ook deze was negatief. Iemand ervaring met een vals-positieve test van kruidvat??
Ik zou even een eigen topic openen en daar in je test plaatsen die positief was. Belangrijk is: kwam de streep binnen 10 minuten en waar zit je in je cyclus maw, weet je ook wanneer je eisprong was). Hoe lang geleden ben je gesteriliseerd?
Dat is misschien wel een idee, eigen topic openen erover. Eisprong geen idee, hou dat niet bij aangezien we absoluut geen kinderen meer willen. Sterilisatie is nu 6.5jaar geleden gedaan tijdens keizersnee van m'n dochter. Streep op de test kwam al snel opzetten
Dat is een understatement belde hubby op z'n werk meteen en heb zitten huilen. Waren 3 hele lange en stille minuten aan de foon na het vertellen. We wisten beide niet wat te denken of te doen, geshockeerd gewoon
Dankje! , mijn test is net zo duidelijk als vele daar. Heb beheer mail gedaan of dat topic misschien weer open kan.
Je predictor was negatief en de 2e kv test ook, dus ik verwacht niet dat je zwanger bent, maar een foute test te pakken had
Dat hopen wij dus ook verder alle ongi-klachten die ik normaal ook heb alleen nog steeds geen menstruatie. Dan gaat die vals-positieve test wel flink zeuren in je gedachten. Maar als ik logisch nadenk is het gewoon negatief, is m'n lichaam een b*tch en ga ik ergens deze dagen(wat ik al 11dagen roep) ongi worden