Balen meid! mss na een paar dagen nog eens proberen als je ongi weg blijft! Ik duim voor je dat er toch een wondertje aan zit te komen! Grtjs ShyGirl
Jammer Grace, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Zeker omdat je weet dat anderen zo vroeg positief testen met die dingen en als die van jou dan helemaal wit is baal je enorm. Nou een troost, ik voel me ook totaal niet zwanger hoor deze maand en hoef elke maand niet eens te denken aan testen want de duivels zijn er al voordat ik een test kan pakken dus....je bent niet alleen. Maar, geen bloed geeft moed. Met jullie eerste testte je toch ook pas later positief? of was dat iemand anders? misschien moet je nog even een paar daagjes geduld hebben. Sterkte meid, C
hey charlie, ik begrijp ook goed wat je bedoeld hoor, ook al heb ik geen ervaring met men ongi te vroeg te krijgen. van mij bleef hij meestal weg. nu ben ik al blij dat ik wat geregelder ben met die clomid en menopur en pregnyl. bij mijn dochter teste ik 3 dagen voor nod positief met de mat care testen.