Nieuwsgierig Clearblue indicator negatief kruidvat positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ProudMom28, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hallo allemaal. Ik ben heeeeel fout i know! Ik zit nu 9 dagen na de pregnyl en had 2 testen Clearblue indicator niet zwanger! Had ook kv gedaan deze geeft wel streep aan. Hoe kan dat? Ik voeg de fotos toe. Daarbij niet echt zw symptomen eerder ongi. Rugpijn trekkend gevoel bm. Maar goed toch benieuwd na mijn ohw zo domme vraag :)
    Bekijk bijlage 352558

2. ProudMom28

3. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    misschien is die van KV iets gevoeliger... ik zie in elk geval iets op die van het KV!

Was dat binnen de tijd?

4. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zie ook een streepje op de kv test.
    Misschien heeft de Clearblue idd iets meer hcg nodig om positief te testen?

5. ProudMom28

Hoi ja was binnen 5 min. Zelf sterk gevoel ongi te worden. toch vond ik de testen tegenstrijdig. En was ik benieuwd naar reacties en meningen. Ik zie in je handtekening dat je pcos hebt.. Ik heb sinds 3 maand de diagnose. En jij over 7 dagen testen? Spannend ik duim!

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Kan dit niet nog een restje pregnyl zijn? Of heb je al negatief getest tussendoor?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Clearblue met wekenindicator is anders vrij gevoelig...

8. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ja idd... maar kon het niet laten en heb gisteren al getest :s en die lijken heel vaag positief... maar kan nog van de pregnyl zijn (stomme ik ;) mezelf in de war brengen...maarjaaa 't is sterker dan mezelf!)

ik hoop dat je komende dagen wat meer duidelijkheid hebt, ik weet dat dit heel frustrerend is!!

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt vals-positief testen door de Pregnyl, dus testen heeft echt totaal geen zin. Wachten totdat het uit je lichaam is, dan pas zegt het iets.

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Deze had ik op dag 9 nog.. en dat moet van pregnyl aangezien ik ongesteld werd. Maar hoop voor jou zwanger en wachten tot de dag zelf

11. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Als je nog niet negatief getest had net de kv dan kan het de pregnyl nog zijn..

12. ProudMom28

Hoi Dames, ik heb mee geschreven in een ander topic pregnyl en action testen. De testen werden van mij steeds lichter. En zo duidelijk als vanmorgen had ik eingelijk nog niet weer gehad. Super thanx voor die foto op 9 dagen dpo.. Die is nog duidelijker. Ik wacht tot ik ongi wordt want zo voeld het wel. En mijn eigen gevoel zegt niet zwanger en met Clearblue heb ik zeer goede ervaringen. Maar vond het wel iets vreemd. Alle dames toi toi voor deze maand duim voor jullie!

Deel Deze Pagina