Kruidvat testen na Pregnyl

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by miss h, Mar 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal...

We hebben vorig weekend eindelijk de eerste keer de pregnyl kunnen zetten om een eisprong op te wekken voor de Ovulatie Inductie.
    In december liep alles na 45 agen spuiten met puregon uit op een ivf escape.
    Ik heb toen na de pregnyl getest met goedkope testjes via internet besteld en na 5 dagen was deze zo goed als negatief. (ik had toen 10.000 pregnyl)
    Weet iemand wanneer ik negatief kan testen met de kruidvat testen na 5000 EH pregnyl?
    En wie heeft er na pregnyl vroeg getets met de kruidvat testen en was inderdaad zwanger?

Ik heb hem zaterdag ochtend (19-3) gezet dus.
    Ik ben sinds 2 dagen niet in mijn hum, wat misselijk, limonades etc die vereerd vallen en een gevoel alsof ik ziek ga worden.
    Dit had ik ook toen ik 2 jaar terug spontaan zwanger was, alleen wist ik het toen niet en dact steeds dat ik ziek zou worden haha

Herkenbaar?

Groeten heidi

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Je kan tussen de 10 en 14dgn na de pregnyl een negatieve test hebben (10.000)
    ik had na 13dgn een licht posi test en ik was zwanger.
    Ik zou zeggen test met 10dgn na pregnyl om te kijken of hij nega is, dan zou je een eventuele zwangerschap namelijk nog niet kunnen zien en dan 3 a 4 dgn later nog een keer.......
    Maar ik moet ook zeggen dat er meiden zijn die zo vroeg nog niet posi testen maar wel zwanger zijn.
    Succesik hoop op een posi tonde voor jullie :)

3. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 5000 gespoten
    Rare is dat ik vandaag weer een krv test heb gedaan en die was al wel een stuk lichter dan de eerste. Ik zit nu 6 dagen na de pregnyl.
    Vorige keer was het met een dikke week eruit maar had ik 10.000. Maar goed waren goedkope testjes van internet.
    Ik denk dat ik morgen nog maar even krv testen ga halen haha

Heeft iemand het gehad dat ze negatief waren na de pregnyl en daarna positief (van een zw.schap uiteraard)

Flower00 likes this.
  4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Nee ik durfde niet eerder te testen als 13dgn na de pregnyl. Omdat ik niet zeker wist of ik een nega test wel zo leuk zou vinden om te zien.

5. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Ik had 11 dagen na de pregnyl een negatieve kv test en 14 dagen na de pregnyl een licht positieve test.

Flower00 likes this.
  6. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Ik heb in 2009 pregnyl 10.000 EH gespoten ivm IUI

Hier mijn testrijtje, eerste test (25/11) is op 11 DPO, ik was toen erg in zenuwen of het niet van de pregnyl kwam.. Maar nee hoor.. :)

View attachment 140078

Succes ermee.. Ik zie dat je 2 april weer gaat testen?? pfff... dat je zo lang kan wachten..
    Maar ik denk dat je zwanger bent.. en dat het niet van de pregnyl komt..

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Miss H, heb je ondertussen nog getest?

Hier zit ik ook in twijfel na 10000IE Pregnyl op zondag 20 maart en eisprong op 22 maart.

7dpo: heel licht lijntje met dipstick test 10mlu/ml
    8dpo: zeer licht schaduwlijntje dipstick test 10mlu/ml
    vandaag 10dpo: kv test licht lijntje na een paar minuten duidelijk te zien

Een foto ter illustratie:

8. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik heb helaas niet meer hoeven testen want ik werd 8 dagen na de pregnyl ongesteld

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Oh balen meid :(

Ik lees nu overal dat de pregnyl-eenheden per dag halveren, dus dan zou het er zo uitzien:

10000 zondag pregnyl gezet
    5000 maandag
    2500 dinsdag (IUI)
    1250 woensdag (hier had ik een knetter positest)
    625 donderdag
    312 vrijdag
    156 zaterdag
    78 zondag
    39 maandag
    19 dinsdag (7dpo eerste vage lijntje)
    10 woensdag (8dpo schaduwtje op test)
    5 donderdag
    2.5 vandaag

Flower00 likes this.

Share This Page